دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ |۱۷ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 21, 2024
حجت الاسلام عرفانی

حوزه / حجت الاسلام والمسلمین عرفانی گفت: گرچه ما غمگین شهادت عزیزان و سرداران هستیم ولی روز به روز به قدرت و اقتدار جبهه مقاومت افزوده می شود 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین اصغر عرفانی امروز در جلسه مشترک مرکز مدیریت حوزه علمیه استان قزوین با مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: ما باید در مسیر تکلیف حرکت کنیم و وظیفه خود را انجام بدهیم و ان شاء الله که در آخر لباس شهادت نصیب ما بگردد.

حجت الاسلام والمسلمین عرفانی عرفانی ضمن عرض تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت فرماندهان و سرداران عزیز جبهه مقاومت به ویژه سید حسن نصرالله، سردار نیلفروشان و یحیی سنوار، عنوان کرد: حق و باطل همیشه بوده و خواهد بود و تا ابد در مقابل یکدیگر هستند خوشا به سعادت کسانی که راه را خوب شناختند و در موضع گیری ها در نقطه مثبت تاریخ قرار گرفته اند و سرانجام هم به درجات عالیه شهادت نائل آمدند.

دبیر شورای حوزه علمیه استان قزوین عنوان کرد: حضرت امیرالمومنین علیه السلام سخنانی به این مضمون دارد که برای یک انسان جهادی و با معرفت ننگ است که در بستر بمیرد لذا وقتی ضربت شهادت به امیرالمومنین زدند فرمود «. فُزْتُ وَ رَبِّ الْکَعْبَه» که بزرگترین رستگاری در شهادت است.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین تصریح کرد: ما باید در مسیر تکلیف حرکت کنیم و وظیفه خود را انجام بدهیم و ان شاء الله که در آخر لباس شهادت نصیب ما بگردد.

وی ادامه داد: گرچه ما غمگین شهادت عزیزان و سرداران هستیم ولی میبینم که روز به روز به قدرت و اقتدار جبهه مقاومت افزوده می شود و نظام جمهوری اسلامی دست بالای خودش را به جهانیان به انواع و اشکال مختلف نشان می دهد که گوشه ای از آن عملیات وعده صادق ۲ و حضور هدفمند مقام معظم رهبری در نماز جمعه نصر، با تمام شجاعت و غیرت بود که اثر بزرگی در کل آزادگان عالم گذاشت و مقاومت را قوی تر کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عرفانی بیان کرد: امروزه استکبار جهانی و صهیونیسم در نهایت ضعف و سردرگمی هستند و در حال غرق شدن و نابودی هستند و ما تا آخر در میدان هستیم و کوتاهی نخواهم کرد.

روز به روز به قدرت و اقتدار جبهه مقاومت افزوده می شود 


انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha