دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ |۱۷ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 21, 2024
دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: با توجه به شرایط ویژه جانبازان شیمیایی و اعصاب و روان باید مسائل مربوط به آنها با اهتمام بیشتری پیگیری شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی در دیدار با حجت الاسلام آقای موسوی مقدم، نماینده جدید ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: خوشبختانه شما با کوله باری از تجربه این مسئولیت را پذیرفتید و این موضوع جای امیدواری بسیاری برای برطرف شدن مشکلات ایجاد می‌کند.

وی با تاکید بر اهمیت ترویج فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت در جریان فرهنگی جامعه افزود: این موضوع روحیه شهادت طلبی و از خود گذشتگی را در بین اقشار مختلف مردم و به خصوص جوانان تقویت می کند و ثمره آن، ترویج روحیه جهادی و اعتلای کشور است.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در ادامه به مشکلات دو گروه مهم از جانبازان اشاره کرد و گفت: شرایط جانبازان شیمیایی و جانبازاناعصاب و روانبه گونه ای است که این بیماری ها در جوانی نشانه خاصی برای آنان نداشته و پیگیر موضوعات مرتبط با عوارض بیماری خود نبودند اما امروز که به سنین بالاتر رسیدند، عوارض آن بیماری ها خود را نشان داده است.

وی تاکید کرد: لازم است مسئولان مربوطه نسبت به پیگیری موضوع جانبازی این عزیزان توجه و اهتمام مضاعف داشته باشند.

آیت الله علم الهدی ادامه داد: افرادی که در سازمانها و نهادهایی همچون بنیاد شهید و امور ایثارگران مشغول به خدمت هستند، به فعالیت های خود به چشم یک کار اداری نگاه نکنند، آنان دانسته یا ندانسته در مسیر مقدس خادمی مجاهدان دیروز قدم بر می دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha