دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳ |۲۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 28, 2024
اردو

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی شاهرودی گفت: ۱۲۰ نفر از نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در راستای جهاد تبیین در مساجد سراسر استان حضور پیدا خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کرمان، در ادامه اردوی راهیان مکتب حاج‌قاسم سلیمانی و راهیان پیشرفت ۱۲٠ نفر از نمایندگان مجمع طلاب قم در بیت الزهرا موقوفه حاج قاسم سلیمانی حضور یافتند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی شاهرودی مسئول سازمان بسیج طلاب کشور در گفتگو با خبرنگاران گفت: در راستای لبیک به فرمان امام خامنه‌ای در بحث جهاد تبیین و روایتگری سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور اساتید طلاب را جهت جهاد تبیین به مجموعه‌های مختلف کشور اعزام می‌کند.

وی افزود: امروز ۱۲۰ نفر از نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در راستای جهاد تبیین که یکی از محورهای آن مکتب حاج قاسم سلیمانی رضوان الله تعالی علیه است در مساجد سراسر استان حضور پیدا خواهند کرد و به جهاد تبیین می‌پردازند.

مسئول سازمان بسیج طلاب کشور با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درخصوص حاج قاسم تصریح کرد: رهبر فرزانه ما فرمودند "به حاج قاسم به عنوان فرد نگاه نکنید به عنوان یک مکتب نگاه کنید" حاج قاسم شاگرد برجسته امامیست که خود را سرباز این نظام و انقلاب می‌داند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha