دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳ |۲۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 28, 2024
قاسمی نیا

حجت الاسلام محمدرضا قاسمی نیا به بهانه تودیع و معارفه استاندار جدید قم یادداشتی را منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام محمدرضا قاسمی نیا به بهانه تودیع و معارفه استاندار قم در یادداشتی با عنوان «۱۰ پیشنهاد به تقدیم به سیزدهمین استاندار قم» آورده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

با عرض سلام و آرزوی توفیق و عزت وسلامتی برای استاندار جدیدقم جناب آقای اکبربهنام جو ۱۰ نکته را تقدیمشان می کنم.

ان‌ شاءالله با اراده و خواست استاندار محترم و پشتیبانی و حمایت و کمک همه مسئولان و دلسوزان پیشرفت وترقی وتعالی استان و افراد و اشخاص صاحب نفوذ و همراهی آحاد مردم شریف بتوانند در انجام وظایف و ماموریت موفق باشند:

۱- قم، حرم اهل بیت علیهم السلام هست،قبل ازهرسیاست گذاری، تصمیم گیری، برنامه ریزی، هماهنگی و اجرایی باید با رفتار و گفتار در حفظ این حرم گام برداریم و باعث زینت اهل بیت علیهم السلام شود و جلب رضایت آنان را در نظر بگیریم.

۲-خدمت به این استان خدمت به آبروی جمهوری اسلامی است قدر نعمت خدمتگزاری را بدانیم و به رشد و پیشرفت پایگاه و خاستگاه انقلاب اسلامی فکر شود تا الگویی برای همه کشور و جهان باشد.

۳- هر شب خود و عملکردمان را قضاوت کنیم، فرصت مسئولیت و حضور در این سمت ، بسیار زود می گذرد! کارهای بزرگ و موثر در جهت خدمت و تامین رفاه و آسایش و سعادت مردم انجام دهیم.

۴- انجام کار کارشناسی و بهره مندی از نظر نخبگان و پیشکسوتان مجرب

۵- حضور بدون تشریفات در میان مردم و جلب مشارکت آنان

۶- پیگیری کارها تاحصول نتیجه

۷- حفظ وتقویت وترویج روحیه جهادی باکار شبانه‌روزی

۸- ساده زیستی

۹-روحیه بلندهمتی و داشتن بصیرت

۱۰-توجه به معنویات و برپایی نمازوزکات وامربه معروف ونهی ازمنکرباآموختن از آیه ۴۱ سوره حج که خداوندمتعال می فرماید: ٱلَّذِینَ إِن مَّکَّنَّـٰهُمۡ فِی ٱلۡأَرۡضِ أَقَامُواْ ٱلصَّلَوٰةَ وَءَاتَوُاْ ٱلزَّکَوٰةَ وَأَمَرُواْ بِٱلۡمَعۡرُوفِ وَنَهَوۡاْ عَنِ ٱلۡمُنکَرِۗ وَلِلَّهِ عَٰقِبَةُ ٱلۡأُمُورِ / کسانی که اگر آنان را در زمین به قدرت رسانیم، نماز بر پا می‌دارند و زکات می‌دهند و (دیگران را) به خوبی‌ها دعوت می‌کنند و از بدی‌ها بازمی‌دارند ؛ و پایان همه‌ی امور برای خداست.

والسلام علیکم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha