دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳ |۲۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 28, 2024
دیدار

حوزه/ در ادامه اجرای طرح سفرهای شهرستانی، مدیرکل، معاونان و روسای ادارات ستادی بنیاد استان قزوین با ۱۸۱ خانواده شاهد و ایثارگر شهرستان‌های قزوین و بوئین‌زهرا دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از قزوین، در ادامه اجرای طرح سفرهای شهرستانی، سمیه اسمعیلی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، معاونان و روسای ادارات ستادی جهت پیگیری امور در بنیاد شهرستان بوئین‌زهرا حاضر شدند.

مسئولان فوق همراه با رئیس و کارکنان بنیاد شهرستان بوئین‌زهرا، به‌منظور تکریم و تجلیل، با ۳۷ جانباز، چهار خانواده شهید و یک خانواده جانباز متوفی دیدار کردند.

این دیدارها در قالب اجرای طرح سپاس (مراجعه خادم به مخدوم) با تشکیل ۱۵ گروه‌، از خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر صورت گرفت و مسئولان حاضر به مشکلات آنها رسیدگی کردند.

دیدار مدیرکل بنیاد استان قزوین با رضا باقری از کارکنان بنیاد بوئین‌زهرا که به تازگی صاحب فرزند شده است، از دیگر برنامه‌های این سفر یک‌روزه بود.

گفتنی است: همزمان با این سفر شهرستانی، روسا و کارکنان ادارات ستادی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، با حضور در شهرستان قزوین همراه با افشین اوسطی رئیس و کارکنان بنیاد این شهرستان، در قالب ۱۹ گروه از یکصد و ۳۹ خانواده شاهد و ایثارگر دیدار کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha