دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳ |۲۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 28, 2024
کارگاه تجربه نگاری

حوزه/ کارگاه آموزشی «تجربه نگاری» با حضور بیش از ۴۰ استاد جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، کارگاه آموزشی «تجربه نگاری» با حضور بیش از ۴۰ استاد خانم جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها در محل نمایشگاه دائمی این مؤسسه علمی حوزوی برگزار شد.

در این کارگاه که در دو نوبت صبح و عصر تشکیل شد، شفیعه اسماعیلی نویسنده و مدرس حوزه و دانشگاه، فاطمه جوادی نویسنده، مدرس و دانش آموخته جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها، نسیم لطفی نویسنده، مدرس و دانش آموخته جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها و فاطمه ایمانی نویسنده، مدرس و دانش آموخته جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها به عنوان اساتید این کارگاه حضور داشتند.

این کارگاه در راستای فراخوان «تجربه نگاری خانواده بزرگ جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها» از سوی دبیرخانه گرامیداشت چهلمین سال تأسیس جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها و با همکاری اداره کل امور اساتید تشکیل شد.

فهیمه الیاسی دبیر اجرایی چهلمین سال تأسیس جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها در حاشیه این کارگاه، طی گفتگویی اظهار کرد: این کارگاه با توجه به موضوعات فراخوان «تجربه نگاری خانواده بزرگ جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها» ویژه چهلمین سال تأسیس این مؤسسه علمی حوزوی و با توجه به مخاطبان این کارگاه که اساتید بودند، در دستور کار قرار گفت.

وی یادآور شد: پیش از برگزاری کارگاه، جلساتی برگزار شد و محورهای فراخوان شامل تأثیرگذاری‌های خانوادگی و اجتماعی، تأثیرپذیری و تحولات شخصیتی و اجتماعی، جریان‌سازی فرهنگی تبلیغی و کنش‌گری اجتماعی و همچنین تعلیم و تربیت مورد توجه قرار گرفت.

شفیعه اسماعیلی مدرس کارگاه تجربه نگاری نیز در حاشیه این کارگاه، بیان کرد: در این کارگاه، موضوعات تفکر خلاق، تفکر انتقادی، بازنگری خود، خودنگاری و غیره ارائه شد و از اساتید خواسته شد که تجربه خود را در قالب یک جستار روایی ارائه دهند.

وی تصریح کرد: با توجه به حضور اساتید در این کارگاه و دانش آنان، بارش فکری مناسبی صورت گرفت که امیدواریم آثار خوبی در این کارگاه ارائه شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha