دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳ |۲۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 28, 2024
شاهرخی

حوزه/ شاهرخی گفت: برای جهش در استان لرستان برنامه دارم و آمده‌ام تا تغییرات در لرستان را با کمک دیگر مدیران، بسازم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، سید سعید شاهرخی استاندار لرستان امروز در مراسم معارفه استاندار لرستان با قدردانی از تلاش‌های ابوطالب شفقت، اظهار داشت: از صمیم قلب می‌گویم ای کاش آقای شفقت ۴ سال پیش به لرستان می‌آمد، چون می‌توانست اقدامات ارزشمندی در استان انجام دهد.

وی افزود: برای گرفتن مسئولیت جلو نرفتم و بر اساس درخواست کمیته استانداران با وجود همه مشکلات، لرستان را انتخاب کردم.

استاندار لرستان، با بیان اینکه برای خدمت به مردم استان لرستان احساس دین کردم و کوله بار تجربه خود را به استان آورده‌ام، خاطرنشان کرد: بنده با شناختی که از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های لرستان در بخش‌های گوناگون دارم، می‌توانم در مرتفع کردن مشکلات لرستان کمک کنم.

شاهرخی، با بیان اینکه برای جهش در اداره لرستان برنامه دارم و آمده‌ام روش را تغییر دهم تا شاهد تغییرات در استان باشیم، ابراز کرد: بنده نماینده دولت وفاق ملی هستم و فلسفه آمدن من چیزی جز خدمت به مردم نیست.

وی با بیان اینکه مدیر ریسک پذیر می‌خواهم و آمده‌ایم متفاوت‌تر از گذشته عمل کنیم، یادآور شد: تلاش می‌شود از مدیران توانمند، کارآمد و باتجربه در مدیریت استان استفاده شود.

گفتنی است سید سعید شاهرخی از نیروهای بومی لرستان است که مسئولیت استانداری همدان، معاون سیاسی امنیتی استانداری‌های لرستان، قزوین و همدان، سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری لرستان، فرماندار شهرهای نهاوند، اسدآباد، ملایر، تویسرکان و قروه، معاون فرماندار کهگیلویه و بویر احمد، رئیس دبیرخانه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان لرستان، کارشناس مسئول شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان لرستان و کارشناس مسئول امور شهری و شوراهای لرستان را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha