دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳ |۲۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 28, 2024
اهواز

حوزه/ رئیس اداره راهبری مدارس علمیه خواهران گفت: تقویت دین و اصلاح جامعه با سلاحِ علم امکان پذیر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، خانم طباطبایی رئیس اداره راهبری مدارس علمیه خواهران در بازدید از مدرسه علمیه فاطمیه کارون و دیدار با طلاب، کادر و اساتید این مدرسه گفت: تقویت دین و اصلاح جامعه با سلاحِ علم امکان پذیر است.

رئیس اداره راهبری مدارس علمیه خواهران عنوان کرد: در زمان حاضر هرکدام از ما به عنوان قشر خاص که اسم طلبه بر پیشانی ما مهر خورده، موظفیم که احکام دین خود را یاد بگیریم و آن را به مردم آموزش دهیم.

وی گفت: جامعه پرتنش امروزه‌ به تمامی نیروهای خود چه زن و چه مرد نیاز دارد که در اینجا زنان نقش مهم‌تری از مردان می‌توانند ایفا کنند زیرا وظیفه تربیت و پرورش فرزندان به دست زنان جامعه سپرده شده است پس نیاز است که خود را مسلح به سلاح علم کنیم و بتوانیم موجب تقویت دین و اصلاح جامعه شویم.

خانم طباطبایی با تأکید بر الگوگیری بانوان طلبه از حضرت زینب (س) ادامه داد: در راه طلبگی مشکلات فراوانی وجود دارد که باعث تضعیف اراده ما میشود اما باید از اسوه صبر حضرت زینب کبری (س) الگو بگیریم تا بتوانیم با عزم و اراده ای قوی راه امام و شهدا را ادامه دهیم.

رئیس اداره راهبری مدارس علمیه خواهران گفت: یک طلبه به عنوان مبلغ دین خداوند و ادامه دهنده ی راه انبیا و امامان معصوم (ع) باید خود را مسلح به سلاح علم و تهذیب نفس کند تا بتواند در امر تبلیغ وظیفه خود را ادا کند.

وی با بیان اینکه‌مقام معظم رهبری بر جهاد تبیین تاکید فراوانی دارند خاطرنشان کرد: وظیفه اصلی هر مسلمانی گوش فرادادن به صحبت های ولی فقیه و اطاعت از ایشان است تا اینکه جامعه ای سالم داشته باشند زیرا با جهاد تبیین افراد از گمراهی نجات پیدا می کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha