دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳ |۲۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 28, 2024
ساوه

امام جمعه پردیس کرج گفت: حوزه های علمیه خواهران، ظرفیت بسیار خوبی برای جهاد تبیین و جهاد فرهنگی مهستند تا در مسیر روشنگری و بصیرت افزایی مردم قدم بردارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اراک، به همت معاونت فرهنگی موسسه آموزش عالی حوزوی ریحانه الرسول (س) ساوه نشست فرهنگی با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم حسینی امام جمعه شهر پردیس کرج و با حضور آقای جواد مقدم موسس و خانم نجیبه کرمی مدیر موسسه آموزش عالی و معاونین و طلاب در این موسسه آموزش عالی برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه دریافت مجوز سطح ۴ در شهرستان ساوه موجب مسرت و خوشحالی اینجانب شد، گفت: حوزه های علمیه خواهران، ظرفیت بسیار خوبی برای جهاد تبیین و جهاد فرهنگی هستند تا در مسیر روشنگری و بصیرت افزایی مردم قدم بردارند.

وی ضمن محکومیت تجاوز آشکار رژیم خونخوار صهیونیستی، افزود: امروز کار رسانه ای اثرگذارتر از سایر فعالیت ها است و جنگ نظامی باید به پیوست کار رسانه ای انجام گردد. همان طور که نماز جمعه نصر به امامت مقام معظم رهبری (دام ظله العالی) با فعالیت رسانه ای کاربران فضای اجتماعی اثرگذاری بیشتری داشت.

امام جمعه شهر پردیس با اشاره به جنگ غزه و لبنان، تاکید کرد: یکی از ثمرات طوفان الاقصی در غزه، گسترش مذهب شیعه در کشورهای مختلف همچون تونس، اندونزی، مراکش، مصر و اردن و ... است.

وی با بیان اینکه مجاهد شهید یحیی سنوار از مجاهدان مقاومت و ایستادگی بود، گفت: جهاد کبیر در کلام مقام معظم رهبری دام ظله العالی به معنای سازش نکردن و مقاومت، ایستادگی در برابر دشمن، ماندن در میدان جنگ و رها نکردن میدان جنگ است، مجاهد شهید یحیی سنوار در طول ۲۳ سال اسارت در زندان های رژیم صهیونیستی، طراحی عملیات طوفان الاقصی را به انجام رساند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی در پایان تصریح کرد: در مسیر نبرد جبهه حق و باطل، باید مسلح به نیروی ایمان، انگیزه و تلاش فراوان گردید و یأس، نا امیدی و خستگی را شکست داده و تا آخرین نفس و قطره خون خود از آرمان قدس، فلسطین و مقاومت دفاع کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha