دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳ |۲۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 28, 2024
تصاویر/دادگاه‌های صلح مرکز استان ایلام افتتاح شد.

حوزه/حجت‌الاسلام والمسلمین کریمی تبار با تأکید بر عدم ترس مردم از تهدیدات خارجی، به تحلیل اقدامات اخیر رژیم صهیونیستی پرداخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ایلام، حجت‌الاسلام والمسلمین کریمی تبار در آیین افتتاح دادگاه‌های صلح مرکز استان، با اشاره به روحیه مقاوم مردم ایران، گفت: مردم ما نشان دادند که هیچ ترسی از آمریکا و اسرائیل ندارند و زندگی روزمره آن‌ها به خوبی جریان دارد. هر کسی به دنبال کار خود است و این نشان‌دهنده اراده قوی مردم است.

وی در ادامه به حماقت‌های رژیم صهیونیستی اشاره کرد و افزود: این رژیم اخیراً اقداماتی با استفاده از ریزپرنده‌ها انجام داده است. آن‌ها از قبل سناریویی طراحی کرده بودند تا به دلیل شکستی که در عملیات وعده صادق ۲ متحمل شدند، واکنشی نشان دهند. اما این واکنش‌ها به گونه‌ای بود که جمهوری اسلامی ایران به آن پاسخ ندهد و وعده صادق سومی شکل نگیرد.

امام جمعه ایلام تصریح کرد: سناریوهای آن‌ها شامل کارهای کوچک و بی‌اهمیت بود که در بعد رسانه‌ای تبلیغ می‌کردند. خوشبختانه در فاز اول تهدیدات علیه  مردم ایران، شکست خوردند و در فاز دوم نیز با ارسال چند ریزپرنده، دوباره با شکست مواجه شدند.

وی در پایان با تأکید بر توانایی بالای جمهوری اسلامی در عرصه نظامی، گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی به خوبی می‌دانند که اگر دچار حماقت شوند، با واکنشی سخت و قاطع از سوی ایران مواجه خواهند شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha