دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳ |۲۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 28, 2024
ازنا

حوزه/ امام جمعه ازنا با ابیان این که با بیان اینکه باید تلاش کنیم تا اقشار مختلف جامعه را به سمت فرهنگ مطالعه و کتاب خوانی جذب کنیم، گفت: مطالعه از مهم ترین سرمایه‌های اجتماعی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت‌الاسلام سید محسن موسوی، امام جمعه ازنا امروز در آئین افتتاح نمایشگاه کتاب که در بوستان ملت شهرستان افتتاح شد مطالعه را از مهم ترین سرمایه‌های اجتماعی دانست و افزود: هر چه مطالعه و آگاهی در جامعه بالاتر باشد، میزان بزهکاری و آسیب اجتماعی پایین‌تر خواهد بود.

وی با بیان اینکه باید تلاش کنیم تا اقشار مختلف جامعه را به سمت فرهنگ مطالعه و کتاب خوانی جذب کنیم، اظهار داشت: باید با راهکارهای نو و خلاق فرهنگ مطالعه را در جامعه نهادینه کنیم.

امام جمعه ازنا از اقشار مختلف مردم دعوت کرد از این نمایشگاه کتاب بازدید کنند.

میثم محتشم، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ازنا نیز در خصوص این نمایشگاه گفت: پس از رایزنی صورت گرفته با انتشارات آراستگان و در ادامه با همکاری شورای اسلامی و شهرداری ازنا، مقرر شد برای سهولت در دسترسی برای عموم مردم، نمایشگاه بزرگ کتاب در پارک ملت مرکز شهر دایر شود.

وی یادآور شد: این نمایشگاه مشتمل بر هزار و ۵۰۰ عنوان و بیش از ۲۵ هزار جلد کتاب برای سنین و رشته‌های مختلف بوده و از انواع کتاب کودکان تا کتب نفیس در آن عرضه شده است.

براساس این گزارش، نمایشگاه کتاب ازنا تا پایان آذرماه در بوستان ملت مرکز شهر دایر و آماده‌ بازدید علاقه مندان و عموم مردم است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha