دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳ |۲۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 28, 2024
تصاویر/  نشست «چگونگی عمل به فریضه مبارزه با اسرائیل»

حوزه/ جوامع اسلامی محصولات اسرائیلی را تحریم و استفاده نکنند، پول این موارد به جیب اسرائیل می رود و نتیجه اش بمب هایی می شود که مردم غزه و لبنان را به خاک وخون می کشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین وحیدی از اساتید مرکز نماز و مهارت بیان تفسیر در نشست «چگونگی عمل به فریضه مبارزه با اسرائیل» که با حضور مدیران و کارشناسان ستاد تفسیر، نماز و صحیفه سجادیه در قم برگزار شد بر بصیرت افزایی مردم در حوادث و اتفاقات تاکید کرد و گفت: اگر مواظب و هوشیار نباشیم، هر اتفاقی ممکن در کشور بیافتد.

استاد حوزه ادامه داد: در زمان سرنوشت سازی قرار داریم. جنگ حق و باطل اتفاق افتاده و مردم باید بدانند جنگ شروع شده و به فکر حمایت و کمک از جبهه حق علیه باطل باشند.

وی عنوان کرد: باید بدانیم در این شرایط، حساس سکوت در برابر ظلم جایز نیست. سکوت موجب می شود جبهه حق تضعیف شود. اگر گوش به منویات رهبری ندهیم و خودمان را برای جنگ مهیا نکنیم باید منتظر اتفاقات بدتری باشیم

وحیدی افزود: امروز و در این شرایط حساس لازم است روحانیت شیعه نقش آفرینی بیشتری انجام دهد. در میدان و صحنه گردان باشد. حرکت و مردم را دعوت به حمایت مالی نمایند.

این استاد حوزه با بیان این که لازم است، جامعه اسلامی محصولات اسرائیلی را تحریم و استفاده نکنند، ادامه داد: پول این موارد به جیب اسرائیل می رود و نتیجه اش بمب هایی می شود که مردم غزه را به خاک وخون می کشد.

وی بیان داشت: تلاش کنیم دعاهای مختلف مانند مرزداران را مورد توجه قرار دهیم و برای آماده شدن با اسرائیل در هر شرایطی فرهنگ سازی کنیم.

خصوصیات طلبه شهید علی وردی مثال زدنی است

حجت الاسلام والمسلمین احتشام از دیگر فضلای حوزه نیز گفت: خدا برای هدایت انسان‌ها حکمت، معلم، هدایت گر و آموزش هایی فرستاده است. معرفت و حکمت دو عامل مهم برای هدایت گری است.

وی با بیان اینکه شهید سید حسن نصرالله ذوب در ولایت فقیه بود، ادامه داد: این شهید عزیز از خدا می خواست از عمرش بکاهد و به عمر رهبر معظم انقلاب بیافزاید. امروز ما هم باید به این مرحله برسیم و خودمان را ذوب در ولایت کنیم.

استاد حوزه گفت: در این دوره می توان طلبه شهید علی وردی را مثال زد. این شهید ذوب در ولایت و نسبت به اعتقادات خود محکم، راسخ، با معرفت و حکیم بود.

وی افزود: جامعه نیازمند حکمت و معرفت است. توجه به این دو امر سبب می شود هر شخصی خودش را ذوب در ولی خدا ببیند.

استاد حوزه گفت: تلاش کنیم نتیجه همه مباحث حوزوی و دینی عشق به ولایت و رهبری و انقلاب و جمهوری اسلامی شود.

احتشام افزود: امروز تلاش دشمن برای جذب جوانان و آلوده کردن فکرشان بیشتر شده است، ما باید جوانان را به سمت دین جذب کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha