دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳ |۲۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 28, 2024
مراسم معارفه مدیران مدارس

حوزه/ مراسم تکریم و معارفه مدیران جدید مدارس علمیه شهید مطهری(ره) و حضرت نرجس(س) فریمان با حضور مدیر دفتر امور مدارس حوزه علمیه خراسان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، مراسم تکریم و معارفه مدیران جدید مدارس علمیه شهید مطهری(ره) و حضرت نرجس(س) شهرستان فریمان با حضور حجت‌الاسلام صالحی‌مقدم، مدیر دفتر امور مدارس این حوزه، امام جمعه، علما، روحانیون، اساتید، طلاب و جمعی از مردم و مسئولان در محل مدرسه علمیه شهید مطهری(ره) برگزار شد.

در این جلسه حجت‌الاسلام صالحی‌مقدم ضمن قدردانی از حضور پرشور حضار، وفاق و همدلی بین مردم و مسئولان و مجاورت اجتماعی مدارس علمیه فریمان را قابل تقدیر دانست و افزود: یکی از دلایل موفقیت مدارس علمیه در شهرستان‌ها همراهی و همدلی مردم و مدیران مدارس علمیه است.

وی با اشاره به شخصیت ویژه شهید مطهری(ره) گفت: شهرستان فریمان زادگاه این علامه است، شخصیتی که مثل خورشید از این شهر بر کل ایران می‌درخشد و امروز رسالت مدرسه علمیه شهید مطهری(ره) پرورش عالمانی در تراز ایشان است.

مدیر دفتر امور مدارس در اهمیت مدیریت و اداره مدارس علمیه بیان داشت: مدیریت مدارس علمیه با توجه به شرایط موجود دارای ابعاد گسترده و گاهی سخت است؛ اما مدارس علمیه با عنایت خداوند متعال و نگاه ویژه اهل‌بیت‌ علیهم‌السلام توسط مدیران مدارس به خوبی انجام می‌شود.

وی ضمن تشکر از سال‌ها تلاش بی‌وقفه مدیران سابق مدارس علمیه برادران و خواهران گفت: مدارس علمیه شهرستان فریمان فعالیت خوبی داشته‌اند و امید داریم با تلاش مدیران جدید تربیت طلاب مؤمن انقلابی و بصیر جهت تحقق اهداف گام دوم انقلاب سرعت گیرد.

لازم به ذکر است؛ در پایان این مراسم حجت‌الاسلام حسن قاسمیان به عنوان مدیر جدید مدرسه علمیه علمیه شهید مطهری(ره) و سرکار خانم سنجری به عنوان مدیر جدید مدرسه علمیه نرجس(س) ریمان معرفی و از زحمات حجت‌الاسلام محدثیان و سرکار خانم افقهی، مدیران سابق مدارس علمیه برادران وخواهران این شهرستان تقدیر شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha