دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳ |۲۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 28, 2024
کد خبر: 1196846
۷ آبان ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۴
حجت الاسلام ملایی، نویسنده کتاب انتظار با طعم فوتبال

حوزه/ حجت الاسلام ملایی، نویسنده کتاب انتظار با طعم فوتبال گفت: علاقه ی زیادی به ورزش و فوتبال دارم و این علاقه مرا به سمت بالا بردن اطلاعات فوتبالی برد و عشق به حضرت ولی عصر(عج) موجب استفاده اطلاعات آن جهت نشر معارف مهدویت و فرهنگ انتظار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام ملایی از اساتید مرکز تخصصی مهدویت و نویسنده کتاب "انتظار با طعم فوتبال" طی گفت و گویی کوتاه به تشریح این کتاب پرداخت که تقدیم می شود:

* در ابتدا به صورت مختصر کتاب انتظار با طعم فوتبال را معرفی کنید.

دغدغه ای وجود داشت که نوجوانان و جوانان علاقه مند را با مجموعه ای از معارف کاربردی مهدوی ، به صورت ساده و روان آشنا کنیم. به نظر رسید بیشتر موضوعات مد نظر را می توانیم از طریق ورزش و بازی فوتبال برای مخاطبان بیان کنیم لذا تصمیم براین شد نکاتی که در بازی فوتبال همه قبول دارند و قواعد ثابت شده ای در بازی می باشد را رصد کنیم و از میان آنها ،به موارد کاربردی تر برای بیان مفاهیم فرهنگ انتظار بپردازیم.

از آنجا که توپ چهل تیکه در فوتبال معروف است، چهل نکته و پیوند بین فوتبال و مهدویت را در این کتاب جمع آوری کردیم.

* قالب و روش این کتاب چیست؟

در این کتاب تلاش شده مطالب به صورت تجربی و عقلی بیان شود. خوب است یک خاطره جالب در این خصوص بیان کنم. یکی از اساتید مهدویت چند وقت قبل در بوشهر برنامه داشت ازقضا مربی تیم شاهین بوشهر حمید استیلی بود. آن استاد مهدویت کتاب "انتظار با طعم فوتبال"را به استیلی می دهد، وقتی آقای استیلی مقداری از کتاب را می خواند برایش جالب و قابل توجه است و سپس می گوید: به احتمال قوی نویسنده این کتاب یک فوتبالیست باشد که توانسته این نکات را به دست بیاورد.

* مخاطب کتاب فقط نوجوانان و جوانان هستند؟

نوجوانان و جوانان و همه علاقمندان به ورزش و فوتبال هستند و مثال های کتاب در جاهای مختلف استفاده شود.

* چون به ورزش و فوتبال علاقه داشتید این کتاب را نوشتید؟

بله علاقه ی زیادی به ورزش و فوتبال دارم و این علاقه مرا به سمت بالا بردن اطلاعات فوتبالی برد و عشق به حضرت ولی عصر(عج) موجب استفاده اطلاعات آن جهت نشر معارف مهدویت و فرهنگ انتظار شد.

برای مشاهده کتاب اینجا را کلیک کنید

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha