دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳ |۲۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 28, 2024
حادثه تروریستی شاهچراغ

حوزه/ به همت جهاددانشگاهی فارس طی مراسمی از ۴ جلد کتاب حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، مراسم رونمایی از چهار جلد کتاب حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ(ع) همزمان با دومین سالگرد حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) و در راستای دومین کنگره ۱۵ هزار شهید استان فارس امروز ۷ آبان و در نشست شورای اسلامی شهر شیراز و با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد.

امیرحسین استقلال رئیس جهاددانشگاهی فارس در این مراسم با تأکید بر منویات مقام معظم رهبری(مدظله) مبنی بر اینکه نهادهای فرهنگی و رسانه‌ای اجازه ندهند حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع) فراموش شود، اظهار داشت: با توجه به اینکه جهاد دانشگاهی یک مجموعه فرهنگی و رسانه‌ای است وظیفه خود دیدیم که در راستای منویات مقام معظم رهبری(مدظله) تلاش خود را به کار بگیریم.

وی افزود: در جهاد دانشگاهی فارس در سال گذشته ۲ جشنواره ملی را با موضوع شاهچراغ(ع) در حوزه ادبیات هنر برگزار کردیم و یک جشنواره هم در حال برگزاری است و در این زمینه کتاب‌های متعددی آماده شده است که این کتاب‌ها یادآور حادثه تلخ حمله تروریستی به حرم شاهچراغ(ع) هستند و می‌توانند به صورت نمایشنامه در مدارس اجرا شوند.

رئیس جهاد دانشگاهی استان فارس بیان کرد: کتاب‌های تألیف شده در جهاد دانشگاهی فارس به صورتی گردآوری شده که از جایی به بعد داستان تبدیل به نمایشنامه می‌شود و دانش‌آموزانی که کتاب را می‌خوانند می‌توانند خودشان نقش شهدا را بازی کنند.

استقلال، با تأکید بر اینکه این کتاب‌ها را می‌توان به صورت نمایشنامه اجرا کرد، گفت: این کتاب‌ها می‌توانند سال‌های سال در سطح مدارس به صورت نمایشنامه اجرا شوند تا یاد و نام شهدای حرم مطهر شاهچراغ (ع) زنده نگه داشته شود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha