دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳ |۲۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 28, 2024
کد خبر: 1196853
۷ آبان ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۹
شهید علی زاده

حوزه/ مادر شهید علیرضا علی زاده گفت: پسرم همیشه بر روی حجاب دختران تاکید داشت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، مادر شهید علیرضا علی زاده شهید حادثه تروریستی شهرستان تفتان استان سیستان و بلوچستان در حادثه تشییع فرزندش در حرم مطهر شاهچراغ(ع) اظهار کرد: پسر شهیدم روی حجاب دختران خیلی تاکید داشت، همیشه به من می‌گفت دختران از سن کم و در نوجوانی باید حجاب کامل را یاد بگیرند تا عفیفه بزرگ شوند.

وی ادامه داد: علیرضا خیلی مهربان بود و همیشه به همه کمک می‌کرد و اگر برنامه مذهبی یا هیئت قرار بود برگزار شود، به عنوان یک دست اندار کار در آن مراسم تلاش می‌کرد.

مادر شهید علیرضا علی زاده افزود: من از فرزندم خیلی راضی هستم و امیدوارم که خدا هم از او راضی باشد و شفاعت ما را هم پیش امام حسین (ع) بکند.

سیاوش علی زاده پدر شهید علیرضا علی زاده نیز در ادامه با بیان اینکه فرزندم بسیار ولایتمدار بود، گفت: پسرم بسیار روی ایران و رهبر معظم انقلاب غیرت داشت و به نماز خیلی اهمیت می‌داد.

وی ادامه داد: هیئت رفتن از کارهای اصلی او بود و همیشه زندگی امام حسین (ع) سرلوحه کارش قرار داشت.

پدر شهید علی زاده در خصوص اینکه در آخرین گفتگو با فرزند شهیدش چه صحبتی داشته است، افزود: حدود ۵ روز پیش بود که با من تماس گرفت و گفت که در آسایشگاه مقر هستم و بزودی به خانه می‌آیم که بعد از تماس ما تا ۲ روز خبری از او نداشتیم تا اینکه خبر شهادتش را از تلویزیون شنیدیم.

لازم به ذکر است در حمله اشرار مسلح به گشت انتظامی پلیس در گوهر کوه شهرستان تفتان استان سیستان و بلوچستان در روز شنبه پنجم آبان ۱۰ نیروی مرزبانی کشورمان به شهادت رسیدند.

شهید علیرضا علی زاده سرباز قهرمان وطن ۱۹ ساله اهل مرودشت استان فارس از پرسنل مرزبانی فراجا بود که در این درگیری به درجه رفیع شهادت نائل شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha