دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳ |۲۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 28, 2024
حاتمی

حوزه/ امیر سرتیپ حاتمی گفت: شهادت از دیرباز مدال افتخار رزمندگان مومن، ولایت‌مدار، غیرتمند و مدافع امنیت رزمندگان سرافراز ارتش جمهوری اسلامی ایران در دفاع از آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و وطن عزیزمان بوده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، امیر سرتیپ حاتمی، مشاور فرمانده معظم کل قوا در امور ارتش، طی پیامی شهادت چهار تن از کارکنان نیروی پدافند هوایی ارتش را به امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش تبریک و تسلیت گفت.
متن پیام به شرح زیر است:
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران
برادر ارجمند امیر سرتیپ صباحی‌فرد
سلام علیکم؛
شهادت از دیرباز مدال افتخار رزمندگان مومن، ولایت‌مدار، غیرتمند و مدافع امنیت رزمندگان سرافراز ارتش جمهوری اسلامی ایران در دفاع از آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و وطن عزیزمان بوده و این قافله نورانی در امتداد راه سرخ عاشورای حسینی (ع) از طلوع خورشید پر فروغ انقلاب اسلامی آغاز و تا ظهور منجی عالم بشریت حضرت بقیه الله الاعظم، امام زمان (عج)، در دفاع از اسلام، قرآن، اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام)، حقیقت، انسانیت و شرافت استمرار خواهد داشت.
اینجانب شهادت و عروج ملکوتی رزمندگان جان برکف مدافع کشورمان در نیروی قهرمان پدافند هوایی در نبرد پیروزمندانه با رژیم سفاک صهیونیستی را به محضر مبارک امام زمان (عج)، فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه ای عزیز (مدظله‌العالی)، جنابعالی و خانواده معظم و معزز شهداء تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.
بی‌شک خون پاک شهدای عظیم الشأن، موجبات مجد و عظمت اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و پیروزی قطعی جبهه اسلام و نابودی نظام کفر، شرک و نفاق و به ویژه رژیم ناپاک و کودک‌کش صهیونیستی را به همراه خواهد داشت. ان شاء الله
مشاور فرمانده معظم کل قوا در امور ارتش
سرتیپ ستاد امیر حاتمی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha