دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳ |۲۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 28, 2024
تبریز

حوزه/ حاجیه محبوبه حاجی پور سالکی؛ مادر شهید والامقام « بیوک آسیابان نژاد» و ام الزوجه حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل روشن تن مدیر حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی دار فانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حاجیه محبوبه حاجی پور سالکی؛ مادر شهید والامقام « بیوک آسیابان نژاد» و ام الزوجه حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل روشن تن مدیر حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی دار فانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

مراسم تشییع این مادر شهید والامقام روز سه شنبه (هشت آبان ماه) راس ساعت ۱۰ صبح در آرامستان ملک عباسی تبریز برگزار می شود.

شهید بیوک آسیابان نژاد در سال ۱۳۳۸در شهر تبریز، محله عباسی در یک خانواده مذهبی چشم به جهان گشود. تحصیلات ابتدایی را در مدرسه ابوریحان و راهنمایی و دبیرستان خود را در مدرسه شاه حسین ولی خواند و با اخذ مدرک دیپلم به عضویت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درآمد و در کنار کار در سپاه فعالیت های اجتماعی و فرهنگی در بیشتر مساجد تبریز را به عهده داشت، تا این که به عنوان مسئول عقیدتی سیاسی سپاه انتخاب شد و دو سال بعد راهی جبهه های حق علیه باطل شد. ایشان تنها فرزند پسر خانواده بود. که در عملیات خیبر در جزیره مجنون درحالی که فرزندش ۲۰ روزه بود به درجه رفیع شهادت نایل شد و مفقودالاثر. بعد ۱۸سال با تلاش گروه تفحص شهدا پیکر مطهر این شهید به آغوش خانواده برگشت. و در مزار شهدا شهر تبریز به خاک سپرده شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha