دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳ |۲۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 28, 2024
محمد حسنی

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسنی به مناسبت شهادت چهار تن از کارکنان نیروی پدافند هوایی ارتش، پیامی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام والمسلمین عباس محمد حسنی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، در پی شهادت چهار تن از شهدای پدافند هوایی پیامی صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ ﴿آل عمران۱۶۹﴾

شهادت رزمندگان غیور و مقتدر نیروی پدافند هوایی ارتش، شهیدان سرگرد منصوری، سرگرد جهاندیده، استوار یکم شاهرخی‎فر و استواریکم نقوی در دفاع از کیان اسلامی و ایستادگی در برابر رژیم منحوس صهیونیستی، برگ زرینی در دفتر افتخارات مجموعه ارتش انقلابی و متدین کشورمان به ویژه نیروی قدرتمند پدافند هوایی را به ثبت رساندند.

ارتش همانند ادوار گذشته فدایی ملت و ارزش‌های نظام و انقلاب اسلامی بوده و امروز با فداکاری جانانه در برابر رژیم اشغالگر و کودک‌کش اسرائیل ایستادگی کرد تا خدشه‌ای به امنیت هموطنانمان وارد نشود.

شهادت این عزیزان را به همرزمان جان برکف و پرصلابت پدافندی و خانواده مجاهد پرورشان تبریک و تسلیت عرض می‌کنم و رجاء واثق دارم برابر وعده الهی پیروزی نهایی از آن مجاهدان راه خداوند متعال و خانواد های صبور آنان خواهد بود ان شاءالله.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش

عباس محمد حسنی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha