سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ |۱۶ محرم ۱۴۴۶ | Jul 23, 2024
آیت‌الله ممدوحی

عضو خبرگان رهبری با تاکید بر این که انقلابی بودن به ولایتمداری است، تصریح کرد: بی شک چه در حدوث انقلاب و چه در بقای آن، ‌مردم و روحانیت نقش بسیار مهم و انکارناشدنی داشته و دارند.

آیت‌الله ممدوحی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با تبریک ایام الله دهه فجر اظهار داشت: لازمه انقلابی بودن در شرایط فعلی، دشمن شناسی در پرتو بصیرت و ولایتمداری است.

وی با اشاره به نقش و اهمیت انقلاب اسلامی در رشد و تعالی آموزه های اسلامی در دنیا، گفت: انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام عزیز، تحولی بزرگ در عصر حاضر پدید آورد که هنوز شاهد برکات و آثار آن در سطح منطقه و جهان هستیم.

عضو جامعه مدرسین حوزه، حراست و پاسداری از انقلاب و دستاوردهای آن را یک وظیفه عمومی خواند و افزود: حفظ و پایداری این انقلاب وظیفه آحاد مردم و نیز مسئولان است که باید آن را به نحو احسن انجام دهند.

آیت الله ممدوحی در ادامه با بیان این که انقلابی زندگی کردن یک دستورالعمل و فلسفه زندگی است، خاطر نشان کرد: کسی که بتواند این انقلاب را نگه دارد و پیام آن را به دنیا برساند، پیروز همیشگی است .

استاد حوزه علمیه قم همچنین با اشاره به نقش روحانیت در انقلاب، تصریح کرد: بی شک چه در حدوث انقلاب و چه در بقای آن، ‌مردم و روحانیت نقش بسیار مهم و انکارناشدنی داشته و دارند.

عضو خبرگان رهبری در خاتمه توجه به مسائل فرهنگی و اقتصادی را بسیار مهم دانسته و ابراز داشت: لازمه قدردانی از مردمی که ولی نعمت ما و پدیدآورنده انقلاب هستند این است که به مشکلات آن ها در حوزه های مختلف از جمله اقتصادی و معیشتی به خوبی رسیدگی کرد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha