یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
1

امام جمعه و جمعی از فرماندهان سپاه سيدالشهدا(ع) استان تهران و ناحيه مقاومت بسيج پاكدشت روز گذشته با حضور در منازل 2شهید روحاني، ضمن تجلیل از سالها ایثار، مقاومت آن عزیزان پای صحبتهای خانواده های معظم شهدا نشستند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت‌الاسلام حسن لزومي امام جمعه شهرستان پاكدشت، و جمعی از مسئولان این شهرستان در آستانه برگزاری كنگره بزرگ شهداي روحاني استان تهران با خانواده‌های شهدای روحاني دیدار و یاد و خاطره این شهیدان را گرامی داشتند.

دیدار با خانواده طلبه‌ي شهيد سمرقندي، اولین برنامه بود که در این جلسه، خانواده این طلبه‌ي شهيد از خاطرات شهید خود گفتند، همچنین دیدار با خانواده شهیدان مظفر، مادر این شهیدان خاطرات دوران انقلاب و دفاع مقدس و 18ماه ايثارگري خود را بيان كرد.

برگزاري یادواره شهداي روحاني تا پايان سال

حجت الاسلام محمد مسعودي، مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج پاكدشت در حاشیه این دیدارها گفت: ناحيه مقاومت بسيج پاكدشت ضمن برگزاري کنگره بزرگ شهدای طلبه و روحانی استان تهران توسط سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) در اسفند ماه، يادواره 5شهيد روحاني شهرستان پاكدشت را در 19بهمن ماه برگزار مي نمايد.

حجت الاسلام حسن لزومي، امام جمعه پاکدشت هم با اشاره به اهمیت وجایگاه شهدا ابرازداشت: بيت شهدا مکان مقدسی است با ورود به آنان عطر شهدا و مقاومت استشمام می‌شود.

گفتنی است: اقامه نماز جماعت به همراه خانواده شهدا در بيت شهداي مظفر از دیگر برنامه‌های این هیئت بود.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha