یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳ |۲۱ محرم ۱۴۴۶ | Jul 28, 2024
یییی

امروز به ثبات سیاسی و اقتصادی رسیده ایم و با هماهنگی که بین سه قوه ایجاد شده گرایش کشور، حرکت به سمت تولید و سرمایه گذاری و رفع بیکاری است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، عبدالرضا رحمانی فضلی، روز سه شنبه در جمع راهپیمایان مردم تبریز که در میدان نماز تجمع کرده بودند، با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی تجمع خاستگاه و دعاها و مجاهدت ها و راه شهیدان است، ابراز  داشت: انقلاب اسلامی تجلی مجاهدت های هزار و 400 ساله اسلام و تشیع است و ما وارث اعتقادات دینی هستیم.

وی افزود: بستری و اساس اصلی انقلاب، اعتقادات دینی بوده و اینها وقتی با ایثار و شهادت گره می خورد انفجار نور رخ می دهد.

*دشمنان از تحلیل انقلاب عاجزیند

وزیر کشور با اشاره به اینکه دشمنان هنوز نتوانسته اند انقلاب اسلامی ایران را تحلیل کنند، خاطرنشان کرد: آنها هنوز نمی دانند که امام ما با مردم چکار کرد، امامی که خود در امر مبارزه پیشقدم شد و اولین کسی که زندان را متحمل شد، تبعید را به جان خرید و  فرزندش را تقدیم انقلاب کرد، خود امام بود.

رحمانی فضلی ادامه داد: راه امام راه مردم شد، حرف امام حرف مردم شد و خواست امام خواست مردم شد و به گونه ای تجلی پیدا کرد که همه مردم ایران، امام شدند و امام گونه در مسیر انقلاب حرکت کردند و تحولی که امام در جان و دل این مردم ایجاد کرد، روح ایثار و شهادت و شجاعت و ایستادگی در برابر ظلم و ستم بود.

وی همچنین مردم را رکن دیگر انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: مردم ما هرگامی را که برمی داشتند قوی تر و مستحکم تر از گذشته با قدرت و صلابت بیشتری پیش می رفتند.

*به راه خود ادامه می‌دهیم

رحمانی فضلی با بیان اینکه ما امروز مسیرهای پرپیچ و خم تری را پیش رو داریم، تصریح کرد: ملت ایران همواره بر عزم و بر ارادات خود بر ولایت فقیه افزوده و در مسیر انقلاب و امام گام برمی دارد.

وی افزود: امروز موضوع رسانه های خارجی علیه ایران براندازی نیست بلکه کنترل مردمی است که بر پیچیده ترین عناصر دنیا حاکم شدند و نظرات و آرای آنها بر کالبد تمام دنیای اسلام دمیده شده است.

وزیر کشور گفت: دشمنان با تحریم هایی که به عنوان آخرین فشار بر ملت ایران وارد کردند، مجبور شدند دور میز گروه پنج به علاوه یک برای مذاکره با ایران بنشینند، آنها به این نتیجه رسیدند که هیچ تلاشی نمی تواند خارج از عقلانیت با ملت ایران روبه رو شود.

رحمانی فضلی حضور تاکید کرد: مردم ایران با حضور باشکوه و قوی و محکم در پای انتخابات ریاست جمهوری، به دشمنان نشان دادند که همچنان پای انقلاب هستند.

وی ادامه داد: مردم ایران ابراهیم گونه در گلستان ایران نشسته اند اما دور آن آتش و خون است، اما ما امن ترین کشور در حوزه امنیتی در منطقه هستیم و این برای امریکا پذیرفته شده نیست.

وزیر کشور در ادامه ابراز داشت: امروز به ثبات سیاسی و اقتصادی رسیده ایم و با هماهنگی که بین سه قوه ایجاد شده گرایش کشور، حرکت به سمت تولید و سرمایه گذاری و رفع بیکاری است.

*برای رفع بیکاری تلاش می‌کنیم

رحمانی فضلی ابراز امیدواری کرد: امروز بر بحث بیکاری و گرانی و تولید توفیق پیدا کنیم تا مشکلات کنونی حل شود، چرا که امروز دیگر اختلافی بین مسئولان نیست و دیگر چالش و نگرانی بین مردم وجود ندارد.

وزیر کشور با اشاره به اینک ملت امروز یکبار دیگر با صدای رسای خود ندای مرگ بر امریکا را سر می هند تا آنها بدانند که این ملت پافشاری بر راه امام و شهدا دارد و مستحکم در مسیر انقلاب گام برمی دارد، اظهار داشت: اگر این ملت به ندای صلح طلبان بین المللی توجه می کند، به معنای ضعف نیست بلکه به معنای عقلانیت و جرأت و جسارت است.

*فضای سیاست خارجی باز شده است

رحمانی فضلی با تاکید بر اینکه ما امروز در سیاست خارجی در شرایطی به سر می بریم که فضای سیاسی به روی ایران باز شده است، تصریح کرد: حضور رییس جمهور در سازمان ملل و تصویب پیشنهاد ایران برای مبارزه با خشونت و افراطی طلبی به عنوان یک امری که برای خود غرب و کشورهای غربی تودهنی بزرگی بود، نشان از باز شدن عرصه سیاسی به روی ایران دارد.

وزیر کشور گفت: امریکا در این سال های اخیر ثابت کرده که نمی تواند تاثیرگذار باشد و حرف آخر را بزند و ایران امروز خود را به هر شرایطی تحمیل می کند.

رحمانی فضلی تاکید کرد: ما در مسیر آتی پیش روی مان باید تجربه مسیر 35 ساله و عبرت اتفاقات و حوادث با محوریت اعتقادات دینی و ارزش های انقلابی و با پیروی از ولی فقیه و با توکل به خدا و اعتماد به مردم و رضایتمندی مردم، مسیر باقی مانده را طی کنیم.

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha