سه‌شنبه ۶ شهریور ۱۴۰۳ |۲۱ صفر ۱۴۴۶ | Aug 27, 2024
عرب انصاری

همایش بصیرت و تجدید میثاق با ولایت، با حضور روحانیون و فضلای حوزه و مسئولین اجرایی و نظامی، به همت سپاه علی بن ابیطالب(ع)، در مرکز همایش های دفتر تبلیغات اسلامی قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام انصاری، معاون سیاسی و امنیتی استانداری قم، در این همایش، دهه بصیرت را مبارک دانسته و گفت: باید با بصیرتی نافذ، آینده نگری داشته باشیم .

وی، نهم دی را استمرار نوزده دی 56 دانسته و ابراز داشت: یکی از بزرگترین نعمت هایی که خدای متعال به بشریت ایران کردU وجود امام راحل و هم‌اکنون مقام معظم رهبری است.

حجت الاسلام انصاری با اشاره به خصوصیات مقام معظم رهبری، افزود: خدای متعال قدرت دیده بانی را به رهبر معظم انقلاب رهبری عنایت کرده؛ به گونه ای که نظام و انقلاب را با تدابیرحکیمانه رهبری می کنند.

 معاون سیاسی و امنیتی استانداری قم با بیان این که مقام معظم رهبری از سال ها پیش در مورد تهاجم فرهنگی هشدار داده اند، افزود: امروزپدیده شوم تهاجم فرهنگی، هزینه های سنگینی را برکشور تحمیل کرده و اگر در همان روزهای اول هشدار آقا، دست به کار می شدیم، الان این مشکل را نداشتیم .

وی، تبعیت خالصانه از ولایت و شناخت حقایق را دو ظیفه اصلی آحاد جامعه به ویژه مسئولان برشمرد و تصریح کرد: امروز مقام معظم رهبری در جایگاه هدایت مردم دنیا می باشد که برخی ها قدردان این نعمت الهی هستند و عده ای هم نسبت به آن کوتاهی می کنند.

حجت الاسلام انصاری با تاکید بر این که حیات انقلاب و نظام در گرو عمل به رهنمودهای رهبرمعظم انقلاب است، گفت: باید با مسئولیت پذیری، مسیر شهدا را طی کنیم تا در روز حساب، در پیشگاه خدای متعال، رسول الله(ص) و ائمه اطهار(ع) سربلند باشیم .

معاون سیاسی و امنیتی استانداری قم در پایان با اشاره به وضعیت عراق، یادآور شد: امروز دنیای استکبار برای نا آرام کردن عراق به وسیله تکفیری ها تلاش می کند و مردم این کشور باید با هوشیاری، توطئه های دشمنان را ناکام بگذارند.

انتهای پیام 16/313          

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha