جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024

به منظور بررسی ابعاد گوناگون حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به لبنان، معاونت پژوهشی مدرسه عالی امام خمینی (ره)، مسابقه‌ای علمی، پژوهشی را در دو بخش مقاله و وبلاگ‌نویسی برگزار می‌کند.

به گزارش مرکز خبر حوزه,  فراخوان مقاله شامل عناوینی چون، اهداف و انگیزه اسرائیل از حمله به لبنان، نقش حزب‌الله در ناکامی سیاست‌ توسعه‌طلبانه اسرائیل، عملکرد جهان اسلام در حمایت از مقاومت حزب‌الله، نقش و عملکرد سازمان‌های بین‌المللی در تشدید بحران، اهداف آمریکا در حمایت از صهیونیزم در خاورمیانه و وظایف مسلمانان جهان در حمایت از مقاومت لبنان و فلسطین می‌باشد.

بر اساس این گزارش، وبلاگ‌نویسی باید در یکی از زمینه‌ها، شامل: راه‌کارهای حمایت از مقاومت حزب‌الله، نامه‌ای به دبیرکل حزب‌الله لبنان، نامه‌ای به دبیرکل سازمان ملل متحد، دعوت از مسلمانان جهت حمایت از مقاومت اسلامی لبنان، دعوت از سران کشورهای اسلامی برای پشتیبانی از مقاومت حزب‌الله و نیز دعوت از انسان‌های آزاده جهان جهت ارسال کمک‌های مالی و داروئی به لبنان و فلسطین تهیه گردد.

داوطلبان شرکت در این مسابقه می‌توانند آثار خود را تا تاریخ 30/5/85 به نشانی قم، میدان جهاد، مدرسه عالی امام خمینی، معاونت پژوهشی، اداره ساماندهی مطالعات و تحقیقات ارسال و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با تلفن 7720912 ـ 0251 تماس حاصل نمایند.

خاطرنشان می‌شود آثار ارسالی باید ضمن رعایت شیوه‌های پژوهشی، مستند و علمی باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha