سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ |۱۶ محرم ۱۴۴۶ | Jul 23, 2024

معاون تهذیب و اخلاق حوزه علمیه قم گفت: این معاونت آمادة پاسخگویی تلفنی به سئوالات شرعی و اخلاقی طلاب و سایر اقشار مردم است.

به گزارش مرکز خبر حوزه, حجت‌الاسلام‌ و المسلمین آشتیانی افزود: علاقمندان می‌توانند برای طرح سئوالات خود در ساعات اداری با شماره 4-7740971 معاونت تهذیب و اخلاق حوزه علمیه قم تماس بگیرند.

وی با بیان اینکه طلاب حوزه‌های علمیه برای طرح مسایل اخلاقی، برنامه‌ریزی آموزشی، مباحث خانوادگی و مشکلات پزشکی می‌توانند به مرکز مشاورة حوزه علمیه قم نیز مراجعه کنند گفت: این مرکز متشکل از روانشناسان، پزشکان و استادان باتجربه در موضوعات مختلف بطور تمام وقت پاسخگوی طلاب حوزه علمیه قم و شهرستان‌ها بصورت تلفنی و حضوری است.

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین آشتیانی تربیت مربی قرآن کریم، آشنایی خانواده‌های طلاب با احکام و اخلاق برگزاری دروس اخلاق در مدارس علمیه و اعطای مجوز برای ملبس شدن طلاب واجد شرایط به لباس روحانیت را از فعالیت‌های معاونت تهذیب و اخلاق حوزه علمیه قم برشمرد و افزود: مشاوران تربیتی و اخلاقی برای پاسخگویی به مسایل تربیتی طلاب در مدارس علمیه حضور دارند و این معاونت براساس درخواست مدیران مدارس شهرستان‌ها، استادان اخلاق را به آن مدارس اعزام می‌کند.  


انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha