چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024

جمعی از کودکان تحت پوشش سازمان بهزیستی استان قم در طرح ضیافت مهر با حضور در دفتر آیت‌الله العظمی سبحانی با معظم له افطار کردند.

به گزارش مرکز خبر حوزه، آیت‌الله العظمی سبحانی در این ضیافت با بیان حدیثی از امام حسن مجتبی (ع) و توصیه‌های آن حضرت به کودکان، گفتند: شما بچه‌های امروز مملکت هستید اما فردا از بزرگان خواهید بود و کشور به دست شما اداره خواهد شد.

ایشان افزودند: باید برای آینده خود برنامه‌ریزی داشته باشید و به درس خواندن اهتمام بیشتری کنید.

این مرجع تقلید، علم و اخلاق توام را مفید دانسته و خاطرنشان کردند: باید از نظر رفتاری، اخلاقی و علمی، انسان، سرآمد دیگران باشد و اگر علم و اخلاق با هم باشند، مفید خواهند بود. 

آیت‌الله العظمی سبحانی در بخش دیگری از سخنان خود با توصیه به مسئولان سازمان بهزیستی، گفتند: باید برنامه‌های تربیتی و آموزشی کودکان تحت پوشش در اولویت قرار بگیرد.

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام سید مهدی سید محمدی معاون فرهنگی و امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور با ارایه گزارشی از عملکرد و فعالیت‌های این سازمان، گفت: 21 هزار کودک در سازمان بهزیستی در 400 مرکز تحت پوشش برنامه‌های حمایتی، تربیتی، بهداشتی و تحصیلی قرار دارند.

وی از شکل گیری بنیاد نخبگان فرزندان بهزیستی خبر داد و افزود: بسیاری از دانش‌آموزان مورد حمایت سازمان بهزیستی در مقاطع تحصیلی عالی مشغول هستند و یا در المپیاد‌های علمی و ورزشی حائز رتبه‌های خوبی شده‌اند.

 

 


انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha