پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ |۲۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 4, 2024

آیت الله جوادی آملی گفتند: دانشی که در دانشگاهها تدریس می‌شود،‌ دانش برگرفته از سکولار است و دانشجو را سکولار تربیت می‌‌کند.

به گزارش مرکز خبر حوزه،‌ معظم له امروز در دیدار مدیران کل سازمان انتقال خون سراسر کشور افزودند: به جای علم،‌ لاشه علم در دانشگاهها به دانشجویان ارائه می‌شود و این علم کسی را مسلمان نمی‌کند.
ایشان به فرمایشات امام راحل و مقام معظم رهبری درخصوص اسلامی شدن دانشگاهها اشاره کرده و گفتند: عده ای فکر کردند که با بنا کردن نمازخانه و برپا کردن دعای توسل و کمیل و جدا کردن دختران و پسران از هم، دانشگاهها را اسلامی کرده اند و این درحالی است که این اقدامات کار مساجد و حسینیه هاست.
ایشان افزودند: دانشگاه وقتی اسلامی می‌شود که دانش آن اسلامی شود،‌ یعنی به اثبات خدا منجر شود و دانشجو را مسلمان کند.
آیت الله جوادی آملی در بخش دیگری از سخنان خود اهدای خون را امر پسندیده عنوان کرده و گفتند: اهدای خون هیچ آسیبی به بدن نمی‌رساند و سلامت بدن را نیز برای اهدا کننده تضمین می‌کند.
ایشان با بیان اینکه اداره مردم با فهم سخت نیست،‌ افزودند: تمام مشکلات جهان امروز به خاطر جهل است،‌ در حال حاضر 70 درصد بودجه کل جهان صرف قتل و آدم‌کشی می شود و این درحالی است که می توان از این بودجه در جهت آرامش جهان استفاده کرد. 
 
 
 

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha