چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ |۱۷ محرم ۱۴۴۶ | Jul 24, 2024

جمعی از دانشجویان دانشگاه آزاد همدان با آیت‌الله العظمی نوری‌همدانی دیدار کردند.

به گزارش مرکز خبر حوزه، آیت‌الله العظمی نوری‌همدانی در این دیدار گفتند: خداوند ظرفیت‌های زیادی در وجود جوان قرار داده و باید از آن در راه خیر، صواب ترقی و تکامل استفاده کرد.

ایشان اولین برنامه‌ برای رسیدن به کمال و ترقی را علم دانسته و افزودند: علم بدون ایمان ارزش ندارد و فکر کردن در مورد آفرینش‌های خدا ایمان را زیاد می‌کند.

معظم‌له خاطرنشان کردند: علم بدون ایمان باعث تخریب و بدبختی انسان خواهد شد و در دوران جوانی، علم توأم با ایمان را باید فرا گرفت تا در بزرگسالی موجب عظمت باشد.

این مرجع تقلید به نقش زنان در جامعه اشاره کرده و گفتند: خدمت و نقش زن در جامعه بیش از مردان است و در پیروزی انقلاب اسلامی نیز نقش بسزایی داشتند.

آیت‌الله العظمی نوری‌همدانی تربیت فرزند را مهمترین وظایف زن دانسته و افزودند: زنها با تربیت فرزندان صالح می‌توانند به ادامه  انقلاب کمک کنند.

ایشان در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشتند: امروز خرافات و ادعای ارتباط با امام معصوم (ع) زیاد شده و نباید بدون برهان و دلیل ادعای آنان را پذیرفت.

معظم‌له گفتند: اسلام به تمام ابعاد زندگی توجه دارد و خداوند در زمان غیبت امام زمان (عج)  ولی‌فقیه را به عنوان سرپرست مردم قرار داده تا به امور فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی مردم دهد.


انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha