دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳ |۱۵ محرم ۱۴۴۶ | Jul 22, 2024

مسابقه «طرح ولایت علوی» ویژه دانش‌آموزان راهنمایی و دبیرستان استان قم برگزار شد.

حجت‌الاسلام اسماعیلی در حاشیه برگزاری این مسابقه  به خبرنگار مرکز خبر حوزه گفت:  با توجه به هجوم فرهنگی دشمنان نسبت به پایه‌های اعتقادی مکتب تشیع، اگر برای محکم کردن مبانی اعتقادی جوانان برنامه‌‌ریزی نکنیم در آینده نزدیک با مشکل مواجه خواهیم شد.

مسئول آموزشی معاونت تبلیغ حوزه اظهار داشت: این مسابقه با همکاری ادارات کل اوقاف، آموزش و پرورش و بنیاد بین‌المللی غدیر و صدا و سیمای مرکز قم در غالب غدیرشناسی و پاسخ به شبهات برگزار می‌شود.

وی افزود: این طرح از 8 هفته قبل شروع شده و مراسم اختتامیه آن شب عید غدیر با تقدیر از برگزیدگان در مسجد جامع قم برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام اسماعیلی گفت: علاوه بر برنامه‌های آموزشی، برنامه‌های فرهنگی در قالب مسابقه، سرود، قرآن، تواشیح، حفظ خطبه غدیر و .... برگزار می‌گردد.

وی اظهار داشت: این طرح در سطح راهنمایی و دبیرستان برای نوجوانان دختر و پسر اجرا می‌شود و شرکت‌کنندگان می‌توانند عضو ثابت پایگاه‌ها شوند و در اردوها، مسابقات ورزشی شرکت کرده و از امکانات موجود استفاده کنند.

حجت‌الاسلام اسماعیلی با اشاره به تخصص مربیان این دوره‌ها افزود: مربیان و مبلغین طلبه، دوره‌های تخصصی ویژه دانش‌آموزان را گذرانده‌اند.

وی با اظهار خرسندی از استقبال باشکوه جوانان در این طرح اظهار داشت: 112 پایگاه در استان جلسات حلقه معرفتی دارند و در نشست‌ها، بسته‌های علمی و فرهنگی را میان دانش‌آموزان توزیع کرده‌ایم.

حجت‌الاسلام اسماعیلی با اشاره به کسر 40 درصدی بودجه مصوب طرح ولایت علوی از سوی مسئولین طرح و برنامه حوزه اظهار داشت: برگزاری چنین طرح‌هایی به متن آموزشی مدون و مربی متخصص نیازمند است.

 

 

 


انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha