سه‌شنبه ۵ تیر ۱۴۰۳ |۱۸ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 25, 2024

نماینده حماس در ایران گفت: مبارزان و مجاهدان فلسطینی برای خاک، آب و زمین نمی‌جنگند، بلکه برای پایداری دین، عقیده، اسلام و ایمان مبارزه می‌کنند و به شهادت می‌رسند.

به گزارش مرکز خبر حوزه، ابو اسامه العطی صبح امروز در همایش «غزه متعلق به همه مسلمانان جهان» در تالار مدرسه عالی امام خمینی قم گفت: امروز هر چند برای شهدا اشک می‌ریزیم،  ولی باید بدانیم که دولت رژیم صهیونیستی به سراشیبی سقوط و اضمحلال خود نزدیک شده است و تمام افکار و اندیشه‌های او از بین رفته است.

وی با اشاره به فرازهایی از تاریخ و حضور صهیونیست‌ها در اراضی مقدس فلسطین عنوان کرد: صهیونیست‌ها در سایه حمایت اسلحه‌های انگلیسی در فلسطین تشکیل حکومت داد و با قتل، تجاوز و ددمنشی حکومت خود را آغاز کرد و هم‌اکنون نیز با ویرانی غزه خوی پلید خود را بیش از گذشته آشکار می‌کند.

ابو اسامه افزود: خوی جنایتکارانه رژیم صهیونیستی تا به آنجایی است که بعد از تشکیل حکومت صهیونیستی، در طی حمله ارتش صهیونیست به فرماندهی بگین نخست وزیر سابق رژیم اشغالگر قدس به دیریاسین، اهالی 400 نفری این روستا را کشتند و حتی به کودکان و زنان رحم نکردند و آنان را سر بریدند.

وی با بیان اینکه  دشمنان با تجاوز و ویرانگری در افغانستان و عراق، هم‌اینک متوجه فلسطین شده‌اند و تمام توان خود را در آنجا متمرکز کرده‌اند، گفت: این زمان، زمان حضور جوانان مجاهد و شجاع فلسطین است که در مدرسه حضرت رسول (س) درس خوانده‌اند و شعار آنها الله اکبر و لا اله الا الله است و مردم فلسطین بعد از مدت‌ها به وحدت و یکپارچگی رسیده‌اند.

وی با انتقاد از عملکرد دولت‌های عربی و سکوت مجامع بین‌المللی در قبال حملات رژیم صهیونیستی به غزه گفت: دولت‌های عربی با اینکه دارای قدرت نظامی قابل توجهی هستند از جنگ با رژیم اشغالگر صهیونیست می‌ترسند ولی مردم مظلوم و شجاع فلسطین با اتکاء به خدا و سلاح ایمان در برابر رژیم صهیونیستی می‌جنگند.

ابو اسامه با اشاره به حضور بیش از 6 میلیون فلسطینی در خارج از فلسطین، تصریح کرد: عملیات اخیر رژیم صهیونیستی، سبب اتحاد و پیوستگی صفوف فلسطینیان در مقابل اسرائیل است.


انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha