یکشنبه ۴ شهریور ۱۴۰۳ |۱۹ صفر ۱۴۴۶ | Aug 25, 2024

مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر، در کتابخانه اقبال قم برگزار شد.

به گزارش مرکز خبر حوزه، در این مراسم حجت‌الاسلام ارسنجانی، با تبیین جایگاه ارزشمند شهدای هفتم تیر، اخلاص و پرهیز ار ارزش‌های دنیوی را از ویژگی‌های آن برشمرد.

وی در توصیف ویژگی‌های شهید محمد منتظری گفت: توجه به قرآن، نهج‌البلاغه، تسلط در مبانی فقهی و حقوقی، صداقت، اخلاص و شجاعت از فضایل این شهید بزرگوار بود که همواره سیره امیرالمومنین (ع) را ملاک حرکت انقلابی خود قرار می‌داد.

همرزم شهید محمد منتظری،حرکت به سمت آزادی و عدالت اجتماعی را شعار همیشگی این شهید مبارز توصیف کرد و گفت: شهید منتظری، جهت رسیدن به اهداف انقلاب سخت‌ترین شکنجه‌ها را تحمل کرد.

در این مراسم، دکتر محمد هادی، کارشناس ارشد وزارت امورخارجه، نیز با بیان اینکه شهید منتظری همواره مورد تجلیل امام راحل بود گفت: مبارزات انقلابی آن شهید و ارتباط وی با اعضای جنبش اسلامی، در مسیر آرمان‌های انقلاب بسیار تاثیرگذار بود.

دکتر محمد هادی با بررسی اینکه دشمنان همواره ستارگان علم، مدیریت، برنامه‌ریزی شیعه را هدف قرار داده‌اند گفت: مرحوم شهید محمد باقر صدر، آقا موسی صدر، مرتضی مطهری و مرحوم آیت‌الله بهشتی هر کدام ستاره‌ای از ستارگان انقلاب و تشیع بوده‌اند.


انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha