چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ |۱۷ محرم ۱۴۴۶ | Jul 24, 2024

معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی گفت: ذائقه‌ها در فرهنگ متفاوت است و برای گسترش فرهنگ دینی ابتدا باید نیازسنجی و سپس با توجه به شرایط هر استان برنامه‌های متناسب با آن منطقه را شناسایی و احصا کرد.

به گزارش مرکز خبر حوزه حجت‌الاسلام حسین روحانی‌نژاد در جمع کارشناسان اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان افزود:نهادهای فرهنگی باید در کنار هم قرار گیرند تا ضمن جلوگیری از موازی‌کاری و خنثی کردن کار یکدیگر، باعث هم افزایی شوند.

وی تصریح کرد: با مدیریت فرهنگی و قرار گرفتن کلیه نهادهای فرهنگی در کنار هم می‌شود مانع از تهاجم بیگانگان شد.

حجت الاسلام روحانی‌نژاد خاطر‌نشان کرد: راه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن، تشکیل جبهه فرهنگی است.

 وی با اشاره به دیربازده بودن کار فرهنگی گفت: در اجرای کار فرهنگی سختی‌ها و موانع زیادی وجود دارد که طولانی شدن طرح ها نباید از سرعت اجرای امور بکاهد.

معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی افزود: سازمان تبلیغات اسلامی نهادی غیر دولتی است و برخاسته از متن جامعه که مستقیما زیر نظر مقام معظم رهبری اداره می‌شود و با داشتن دانشکده‌های سوره، علوم ارتباطات، پژوهشکده باقرالعلوم، دبیرستان‌های صدرا، تولید نرم‌افزارهای دینی، تدوین بانک جامع داده‌های دینی، سایت تبیان، انتشارات سوره، امیرکبیر و نشر بین‌الملل و روزنامه تهران‌تایمز توانسته گام‌های مثبتی در عرصه فرهنگی و قرآنی بردارد.

وی در پایان گفت: برای گسترش فرهنگ دینی و پیشرفت هرچه بیشتر در این عرصه باید منابع انسانی در حوزه قرآن تقویت شوند و آموزش‌های تخصصی را نیز در این زمینه فرا گیرند.

 انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha