سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ |۱۶ محرم ۱۴۴۶ | Jul 23, 2024
کد خبر: 234331
۶ خرداد ۱۳۸۹ - ۲۰:۴۹

اعتبارات دولت نسبت به مسایل فرهنگی با توجه به گستره تبلیغی و هجمه‌های دشمنان هنوز هم اندک است.

به گزارش مرکز خبر حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین آشتیانی در دیدار مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم با اشاره به ساماندهی بودجه‌های فرهنگی به صورت ناعادلانه گفت: بودجه بسیار کمی به قم اختصاص داده شده است که در بحث گفتمان‌های دینی با توجه به شرایط موجود، اعتبارات استان، پاسخ‌گوی نیازهای استان نیست.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: فرق و مذاهب مختلف و گروه‌های الحادی، تبلیغات سنگینی علیه شیعه در جهان آغاز کرده‌اند و این در حالی است که اعتبارات ما نسبت به مسایل فرهنگی اندک است  و مراکز فرهنگی با اختصاص بودجه‌های کافی باید حمایت شوند.

وی تصریح کرد: استان قم با محوریت و مرکزیت جهان تشیع باید اعتباراتی بیش از بودجه‌های فعلی داشته باشد تا جواب‌گوی نیازهای فرهنگی کشور باشد.

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی در این خصوص  افزود: باید در متن مسایل فرهنگی باشیم تا نیازها را درک نماییم در غیر این صورت گزارشات لوکس و زیبا که برخی افراد در خصوص اختصاص بودجه‌ها ارایه می‌کنند کمبودها و مشکلات فرهنگی استان را جبران نمی‌کند.

وی اظهار داشت: در خصوص کمبود بودجه‌های فرهنگی استان قم باید واقعاً احساس خطر کرد، زیرا روز به روز با افزایش هجمه‌های فرهنگی دشمن روبرو می‌شویم و اگر کارهای فرهنگی به صورت گسترده از طریق قم انجام نشود این مسایل با مشکلات جدی‌تر روبه‌رور خواهد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین آشتیانی در پایان تصریح کرد: اگر کار فرهنگی ما قدرت و قوت بالایی داشته باشد در برابر هجمه‌های فرهنگی دشمن، پیروزمند خواهیم شد.


انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha