چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تقویت جبهه فرهنگی را بهترین حرکت برای مقابله با توطئه‌های نرم دشمنان دانست.

به گزارش مرکز خبر حوزه، حجت‌الاسلام علی بنایی در دیدار از اداره کل تبلیغات اسلامی قم، اظهار امیدواری کرد که با کمک و حمایت نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مسئولان اجرایی استان،اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم بتواند جایگاه حقیقی خود را بازیابد.

وی با بیان اینکه امروز سازمان تبلیغات اسلامی در خط مقدم جبهه فرهنگی قرار دارد، افزود: در شرایط حساس فرهنگی و با توجه به فرمایشات و هشدارهای مقام معظم رهبری در مورد شبیخون و ناتوی فرهنگی، بهترین اقدام برای مقابله با توطئه‌های دشمنان، تقویت جبهه فرهنگی اسلام است.

در این دیدار به راهکارهای عملی برای ارتقای سطح اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم و فعال و پرمحتوا شدن برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی آن بحث و تبادل نظر شد.

حجت‌الاسلام اسکندری مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی قم نیز در این دیدار به بیان برنامه‌ها و طرح‌های فرهنگی و تبلیغی، مشکلات این اداره کل پرداخت و اظهار داشت: اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم ظرفیت‌های فراوانی دارد که می‌تواند در سطح کلان کشور مورد استفاده و بهره‌برداری قرار گیرد.

وی با اشاره به نیازمندی‌های کشور افزود توانمندی‌های موجود در حوزه علمیه قم و مراجع عظام تقلید و اداره کل تبلیغات اسلامی قم به عنوان پشتیبان و حمایت‌کننده سازمان تبلیغات اسلامی در کل کشور است.

حجت‌الاسلام اسکندری تصریح کرد: مدیریت این سازمان با توجه به تجربیات و توان فکری و برنامه‌ریزی‌ای که دارد، چنانچه از سوی مسئولان و دست‌اندرکاران امور اجرایی کشور مورد حمایت قرار گیرد امکان ایجاد تحول فرهنگی و تبلیغی در استان و حمایت فکری محتوایی از ادارات کل تبلیغات اسلامی کل کشور را داراست.

 


انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha