چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ |۱۷ محرم ۱۴۴۶ | Jul 24, 2024
کد خبر: 235469
۶ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۸:۱۶

آنچه را که در حوادث اخیر شاهد بودیم، ناشی از بی‌بصیرتی نسبت به امام و ولایت فقیه بود.

به گزارش مرکز خبر حوزه، حجت‌الاسلام ظهیری، امروز در مراسم سوگواری سیدالشهدا و امام سجاد (ع) در حرم حضرت معصومه (س) با اشاره به حوادث اخیر و هتک حرمت عاشورا توسط دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی و اسلام ناب محمدی، اظهار داشت: آنچه موجب شد برخی افراد ضد انقلاب اصل ولایت فقیه را زیر سئوال ببرند، عدم بصیرت و معرفت دینی آنان است.

وی با اشاره به علل وقوع حادثه خونین کربلا گفت: مهمترین دلیل این واقعه، عدم معرفت و بصیرت مردم کوفه بود و اگر امروز مردم ما دست روی دست بگذارند و در برابر حوادث اخیر کوتاه بیایند، کارشان بدون شباهت به مردم کوفه نیست که در برابر ابا عبدالله (ع) ایستادند و برخی از آنها نیز بی‌تفاوت بودند.

خطیب حرم مطهر حضرت معصومه (س) افزود: لازم است معرفت به مقام و جایگاه اهل‌بیت (ع) پیدا کنیم.

وی با تاکید بر لزوم ارتقاء معرفت مردم خاطرنشان کرد: شرافت انسان به فهم و معرفت اوست، اگر معرفت نباشد هیچ عملی از انسان پذیرفته شده نیست.

حجت‌الاسلام ظهیری افزود: کسانی که در برابر امام حسین (ع) ایستاده بودند،  نقاب بر چهره داشتند، معلوم می‌شود این افراد اگر چهره خود را نمایان می‌کردند افراد شناخته شده‌ای برای ابا عبدالله الحسین (ع) بودند.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام، ولایت فقیه را نشانه گرفته‌اند، ولی مردم ما به مقام معظم رهبری گوش فرا می‌دهند و همگام با اهل‌بیت (ع) می‌باشند.

 

 

 


انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha