دوشنبه ۵ شهریور ۱۴۰۳ |۲۰ صفر ۱۴۴۶ | Aug 26, 2024
کد خبر: 235487
۶ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۳:۳۹

مرکز مطالعات و پژوهش‌های فرهنگی حوزه علمیه قم در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن هتک حرمت به مقدسات دینی در عاشورای حسینی، بر لزوم برخورد مقتدرانه با عاملان این حادثه تاکید کرد.

به گزارش مرکز خبر حوزه، در این بیانیه آمده است: بار دیگر دست استکبار و جبهه‌ کفر و نفاق از آستین عده‌ای از خدا بی‌خبر و مزدور وابسته به صهیونیسم بین‌الملل به درآمد و در روز عاشورای حسینی با جسارت و بی‌شرمی، ارزش‌های اسلامی و انقلابی ملتی بزرگ را هتک و دل حضرت ولی‌عصر (عج) را به درد آورد.

در ادامه این بیانیه با بیان اینکه سرنوشت این گروه حرمت‌شکن سرنوشت منافقان است، تصریح شده است: اینک وقت آن است که همه دلسوزان انقلاب و اسلام به خود آیند و دست آشکار دشمن را ببینند و یکدل و یک صدا در زیر بیرق ولایت، گوش به فرمان رهبری معظم انقلاب، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله العالی) توطئه‌های استکبار جهانی را خنثی نمایند.

در پایان تاکید شده است: مرکز مطالعات و پژوهش‌های فرهنگی حوزه علمیه این مصیبت بزرگ را به مقام معظم رهبری، مراجع عظام تقلید، حوزه‌های علمیه و عموم مردم شریف و ولایی ایران اسلامی تسلیت عرض کرده آرزوی خذلان و نابودی فتنه‌انگیزان داخلی و خارجی را از خدای بزرگ مسئلت می‌نماید و از مراجع قضایی و انتظامی تقاضای برخورد قاطعانه با این فتنه‌انگیزی‌ها را دارد.

 


انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha