دوشنبه ۵ شهریور ۱۴۰۳ |۲۰ صفر ۱۴۴۶ | Aug 26, 2024
حاجی زاده - سپاه استان فارس

حوزه/ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان فارس، گفت: امروزه دشمن برای نابودی وجدان بشریت، تمام نیروی خود را در این راه بسیج کرده و به وسیله ماهواره و دستگاه های ارتباط جمعی با عالی ترین شیوه و بهترین کیفیت چشم و گوش همگان را مورد هجوم قرار داده است

حجت الاسلام حاجی زاده، در گفتگو با خبرگزاری «حوزه»، در فارس، اظهارداشت: آنچه امروز در اروپا و آمریکا و کشورهای تحت پوشش صهیونیسم در مسأله فرهنگی و اجتماعی مشاهده می شود گویای توطئه بزرگ صهیونیسم  در راستای به خواری و ذلت کشاندن ملت های جهان و غارت نمودن تمام هستی آنان است.

وی افزود: امروز صهیونیسم ها با در دست داشتن آخرین تکنیک های تبلیغاتی و بهترین فن آوری های روز و با استفاده از همه شگردها و شیوه ها، تک تک انسانها و به خصوص جوانان را مورد هدف خود قرار داده اند و در این هدف شیطانی عده ی زیادی از نویسندگان و هنرمندان و ... به عشق پول و خوشگذرانی، عظیم ترین فاجعه بشری را به وجود می آورند.

مسئول دفتر  نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان فارس، بیان کرد: امروزه دشمن برای نابودی و جدان بشریت، تمام نیروی خود را در این راه بسیج کرده و به وسیله ماهواره و دستگاه های ارتباط جمعی با عالی ترین شیوه و بهترین کیفیت چشم و گوش همگان را مورد هجوم قرار داده است.

وی اضافه کرد: فاجعه عظیم و بسیار خطرناکی را صهیونیسم با کمک همه اطرافیان خود طراحی کرده و از جنبه فرهنگی و اجتماعی از راه وسایل ارتباط جمعی با همه توان و امید به پیش می رود و تا اندازه ای نیز موفق بوده و توانسته به اهداف شوم خود برسد.

حجت الاسلام حاجی زاده خاطر نشان کرد: ما با انقلاب اسلامی سد عظیمی در برابر این دشمن نابود کننده به وجود آوردیم و نباید فراموش کنیم که آنان دارای قدرت عظیم تبلیغاتی جهان هستند و از راهای مختلفی در افکار جوانان ما رخنه می کنند. با صدها حیله و تزویر می خواهند این سد عظیم را خراب کنند و اگر بیدار نباشیم و پیشگیری نکنیم خدای ناکرده صدمات جبران ناپذیری بر ما وارد می شود.

وی به وظایف روحانیون و طلاب و تمامی مسئولین فرهنگی اشاره کرد و گفت: بر همه واجب است که این راه را بشناسند و آگاهی لازم را داشته با  مطالعه و تحقیق کنند و تا آنجایی که می توانند افشاگری کنند و با شناخت دقیق مذهب و عمق مسائل اسلامی در تمام ابعاد و شناخت شرک و کفر و به پیروزی بر آنان دست پیدا کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha