دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ |۱۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 17, 2024

ستاد همکاری های حوزه و آموزش و پرورش، برای بررسی نیازهای قشر نوجوان و جوان و همچنین شناسایی آسیب ها و ارائه راهکارهای مناسب، نیازمند ایجاد اتاق فکر با حضور نخبگان حوزه و آموزش و پرورش است.

حجت‌الاسلام مراد‌بیگی مدیر مدرسه علمیه صاحب الزمان (عج) ایلام، در گفت‌وگو با مرکز خبر حوزه با بیان اینکه کمیته‌های همکاری های حوزه و آموزش و پرورش در استان ها باید ساز و کار مشخصی را بر اساس اعلام ستاد مرکزی پیگیری نمایند، اظهار داشت:‌ تا کنون دو نشست با حضور اعضای این کمیته در استان ایلام برگزار شده، اما هنوز برای حل مشکلات اقدام جدی صورت نگرفته است.

عضو کمیته همکاری های حوزه و آموزش و پرورش استان ایلام افزود:‌ یکی از مصوبات این جلسات، تامین امام جماعت مدارس از سوی این کمیته است که بر اساس این مصوبه، طلاب دارای شرایط لازم، جهت اقامه نماز و طرح مسائل احکام و تبلیغ دین به یکی از مدارس آموزش و پروش معرفی می شوند.

وی با بیان اینکه ارتقاء معرفت دینی و ترویج فرهنگ تشیع هدف اصلی همکاری میان حوزه و آموزش و پرورش است، اظهار داشت: در عصری که بسیاری از گروه های انحرافی و فرق ضاله با تبلیغات فراوان به دنبال جذب نوجوانان و جوانان می باشند،نهادهای آموزشی و تربیتی باید در معرفی فرهنگ اهل‌بیت (ع) تلاش کنند.

مدیر مدرسه علمیه صاحب‌الزمان (عج) ایلام گفت: امیدواریم با پیگیری آموزش و پرورش جلسات این کمیته به طور جدی و منظم برگزار و راه کارهای مناسبی در راستای تعامل موثرتر ارائه شود.


انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha