دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ |۱۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 24, 2024

این انقلاب اسلامی بدست رهبر توانمندی اداره می شود که راه ا مام راحل (ره) را به شایستگی ادامه می‌دهد.

به گزارش مرکز خبر حوزه، آیت‌الله خائفی در جلسه طلاب استان گیلان گفت: زیبایی معنوی و منش الهی و منزه بودن قلب امام راحل، این انقلاب و نظام اسلامی را پایه‌گذاری کرد.

وی با اشاره به شخصیت امام راحل تصریح کرد: امام مردی شجاع بود که از جایگاه معنوی بالایی برخوردار بود و تاریخ، دیگر، شخصیتی همانند امام راحل (ره) را به خود نخواهد دید و نخواهد آورد که جهان را تحت سیطره معنوی خود قرار دهد.

آیت‌الله خائفی گسترش و انتشار انقلاب و نظام اسلامی در سراسر جهان را مورد توجه قرار داد و گفت: نقش معنوی انقلاب در ایران باعث انتشار این نظام و انقلاب اسلامی در سراسر دنیا شد و بهمین خاطر دنیا دست نیاز به سوی نظام و انقلاب اسلامی دراز کرده است.

وی با توجه به معنای زیبایی تاکید کردند: معنای زیبایی آن است که هر وظیفه‌ای که برعهده ما هست عمل نماییم و هر مخلوقی در مقام خود قرار گیرد

سخنران این نشست با اشاره به سایر ویژگی‌‌‌های امام راحل افزود: این مرد الهی، زیبایی‌ها معنوی را به خود متوجه ساخته بود، در برابر مشکلات با صبر و استقامت پایداری نمود و این معنویت در روح، نفس و قلب امام رسوخ کرده بود و تجلی الهی یافته بود.

عضو جامعه مدرسین به خاطرات خویش در مورد امام راحل پرداخته و اظهار داشت: بعد از دستگیری امام در 15 خرداد سال 1342 بیانات مهمی داشتند و فرمودند که وقتی مرا از قم به سمت زندان در تهران می‌بردند آنها می ترسیدند، ولی من هیچ ترسی نداشتم.

استاد حوزه به جایگاه مقام معظم رهبری اشاره و تصریح کرد: انقلاب اسلامی توسط مردی که جایگاه، معنویت و شجاعت امام راحل (ره) در او هست اداره می شود و حضرت آیت‌الله خامنه‌ای زیبایی کلام امام راحل (ره) را دارند.

 


انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha