چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ |۱۷ محرم ۱۴۴۶ | Jul 24, 2024
کد خبر: 236074
۶ خرداد ۱۳۸۹ - ۰۴:۲۲

آیت‌الله حسینی‌بوشهری تقویت هویت ملی و دینی جوانان را یکی از دغدغه‌ها و مسایل اصلی مربوط به این نسل دانست و گفت: بحران هویت یکی از خطرات سر راه جوانان می‌باشد و باید تلاش کنیم تا آنان با خود‌شناسی و اعتماد به نفس دچار بحران‌های هویتی و شخصیتی نشوند.

به گزارش مرکز خبر حوزه، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در دیدار جمعی از مسئولین سازمان ملی جوانان و مدیران تشکل‌های مردم نهاد استان قم امور مربوط به جوانان و فعالیت در این عرصه را از دغدغه‌های مهم مراجع عظام تقلید و حوزه‌های علمیه بر شمرد و افزود: جوانان به عنوان نیروی فعال جامعه محسوب شده و سرمایه‌گذاری در خصوص این نتایج مطلوبی به همراه خواهد داشت. چرا که اینها  امید‌های آینده کشور هستند.

وی ادامه داد: لازم است ظرفیت‌های جوانان را شناخته و با رفع موانع، با توجه به امکانات امور آنان را ساماندهی کنیم، تا به نتیجه مطلوب برسیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطر‌نشان ساخت: در حال حاضر با توجه به نگاه والای مقام معظم رهبری نسبت به نسل جوان ظرفیت بسیار بالایی برای پرداختن به امور جوانان ایجاد شده است و نباید این فرصت را از دست داد.

آیت‌الله حسینی‌بوشهری افزود: فرصتی که بعد از انقلاب اسلامی در مورد جوانان حاصل شده در عصر هیچ پیغمبری فرصت وجود نداشته است، در عین حالی که دشمنان ما مجهز‌تر و پیشرفته‌تر هستند و اگر ما همت کنیم آنان نمی‌تواند این نسل را تهدید کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری، اضافه کرد: دشمن سعی دارد با ایجاد بحران هویت، جوانان را در برابر فرهنگ بیگانه تسلیم کند.

امام جمعه  موقت قم تاکید کرد: نسل جوانی ما از شجاعت و فطرت پاک برخوردار است و این خصوصیات ارزشمند عرصه را برای فعالیت‌های فرهنگی آنان باز کرده است.

گفتنی است، در ابتدای این دیدار تعدادی از مسئولین تشکل‌های مردمی سازمان ملی جوانان خواستار مشارکت طلاب در فعالیت‌های این سازمان شدند.


انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha