سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ |۱۶ محرم ۱۴۴۶ | Jul 23, 2024

شیخ محمود عبدا... ابراهیم، رهبر شیعیان کومور، با بازدید از دفتر تبلیغات اسلامی، در جریان روند فعالیت‌ها و برنامه‌های این دفتر قرار گرفت.

به گزارش مرکز خبر حوزه، شیخ محمود عبدا... ابراهیم رهبر شیعیان کومور در این بازدید با ارائه گزارشی از وضعیت شیعیان این کشور، گفت: در سال 2006 میلادی که شروع به تبلیغ مذهب تشیع کردیم حتی یک نفر هم در این کشور شیعه نبود؛ اما در حال حاضر بیش از 100 نفر به مذهب تشیع روی آورده اند.

بر اساس روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی وی با اشاره به علاقه مردم کومور به اهل بیت‌(ع) خاطرنشان کرد: امروز کومور نیازمند تبلیغ معارف اهل بیت‌(ع) می باشد و از دفتر تبلیغات اسلامی انتظار داریم با اقلام فرهنگی و آثار اسلامی ما را در این زمینه یاری نماید.

حجت‌الاسلام روستا‌آزاد مدیر کل روابط عمومی و امور بین‌الملل دفتر تبلیغات‌اسلامی نیز با اشاره به فعالیت‌های این دفتر در عرصه های مختلف تبلیغی، پژوهشی و آموزشی، گفت: فعالیت های این دفتر بیشتر در داخل کشور می باشد، اما آمادگی داریم تا حد ممکن از نظر فرهنگی در خدمت شیعیان کومور باشیم.

یادآور می شود، شیخ محمود عبدا... ابراهیم از فارغ التحصیلان مدارس وهابی در عربستان و کویت بوده که در سال 2004 میلادی رسما تشیع خود را اعلام نموده و به عنوان مبلغ شیعه فعالیت های زیادی داشته.

 

 

 


انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha