چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
کد خبر: 239825
۲۸ مرداد ۱۳۸۹ - ۰۴:۴۰

رئيس دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم از غرفه هاي اين دفتر درجشن رمضان كه در محل نمايشگاه دائمي تهران در حال برگزاري است، بازديد كرد.

حجت الاسلام و المسلمين سيد حسن رباني با حضور در غرفه آثار و دستاوردهاي قرآني دفتر تبليغات اسلامي از مجموعه آثار مؤسسه بوستان كتاب، نشر پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامي و مركز فرهنگ و معارف قرآن كريم بازديد كرد.

وي در ادامه با حضور در محل مركز ملي پاسخگويي به سؤالات ديني ضمن آشنا شدن با روند كار از كارشناسان حاضر تقدير و تشكر كرد.

مركز تربيت مربي كودكان و نوجوانان نيز آخرين غرفه اي بود كه رئيس دفتر تبليغات اسلامي با حضور در آن با فعاليت هاي در حال انجام آشنا شد.

رئيس دفتر تبليغات اسلامي در حاشيه اين بازديد با تقدير و تشكر از كليه همكاراني كه در برپايي غرفه هاي این دفتر فعال بوده اند، گفت: اصل حضور دفتر تبليغات اسلامي در اين گونه نمايشگاه ها بسيار ارزشمند است و بايد از اين فرصت ها به درستي استفاده كرد.

وي افزود: بجاست با يك كارشناسي علمي و مناسب حضور دفتر در اين برنامه ها ارزيابي شود، تا بدانيم تا چه حد پيام خود را به مخاطب رسانده ايم و اساساً در اين فضاها پيام ديني در چه قالبي بايد به مخاطبان ارائه شود.

حجت الاسلام والمسلمين رباني با اشاره به حضور پررنگ كارشناسان مركز ملي پاسخگويي به سؤالات  ديني تصريح كرد: حقيقتاً مردم اگر دسترسي مناسبي به منابع و مراجع ديني داشته باشند استفاده مي كنند و اين كاستي از ماست كه خوشبختانه در اين نمايشگاه كارشناسان مركز ملي پاسخگويي به سؤالات ديني حضوري ارزشمند را به نمايش گذاشته اند كه اميدواريم با اطلاع رساني مناسب بهره برداري مطلوبي اتفاق بيافتد.

وي افزود: از كليه همكاران كه دراين عرصه فعال هستند مي خواهم با برنامه و هدفمند در حوزه نمايشگاه ها ظاهر شوند تا انشا ا... در پايان كار شاهد دستاوردهاي ارزشمند و معنوي باشيم.

يادآور مي شود، دفتر تبليغات اسلامي براي اولين بار و به عنوان تنها نهاد فرهنگي حوزوي در نمايشگاه جشن رمضان تهران حاضر شده است.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha