دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ |۱۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 17, 2024
کد خبر: 240702
۳۱ شهریور ۱۳۸۹ - ۲۱:۲۱

از روحانیون و طلاب ایثارگر، جانباز و رزمنده دوران دفاع مقدس در مدرسه عالی نواب مشهد مقدس مورد تجلیل قرار گرفتند.

به گزارش سرویس استان‌های مرکز خبر حوزه، محمود معلمي، با بيان اين مطلب گفت: سناريوهايي كه عليه نظام مقدس جمهوري اسلامي انجام مي شود نشان دهنده ضعف و شكست غربي ها در برابر ايران اسلامي است.

رئيس اداره تحليل و توجيه سياسي معاونت سياسي سپاه کشور در این مراسم با اشاره به هتک حرمت قرآن گفت: توهین به قرآن کریم از سوی دولت‌‌های استعماری نشان دهنده شکست لیبرالیسم در جهان است.

رئيس اداره تحليل و توجيه سياسي معاونت سياسي سپاه در ادامه به پیام مقام معظم رهبری به این اهانت استکبار به قرآن اشاره کرد و اظهارداشت: مقام معظم رهبري در پيام خود به مناسبت اين اقدام اهانت بار، به جهان اسلام هوشياري و آگاهي دادند تا در دام استكبار گرفتار نشوند.

وي با اشاره به ساخت فيلم هايي چون فيلم فتنه، تخريب مسجد بابري در هند، ورود شارون به مسجد الاقصي و... را به منظور قداست زدايي ارزش‌هاي اسلامي دانست و گفت: كتاب آيات شيطاني و فيلم هاي هاليوودي بخشي از سناريوهايي است كه استكبار عليه اسلام به كار مي برد.

معلمی ايجاد وحشت از اسلام در بين ملت‌هاي غربي را از ديگر سناريوهاي اسلام زدايي برشمرد و اظهارداشت: اين اقدامات به دلیل بيداري اسلامي و موج اسلام گرايي در غرب مي باشد كه موجب وحشت استكبار شده است.

وی حاكم نمودن فرهنگ ليبرال در جهان را از ديگر اهداف و برنامه هاي استكبار دانست و خاطرنشان كرد: متأسفانه امپراطوري رسانه‌اي صهيونيست‌ها در برخي از كشورها و دولت‌هاي اسلامي موجب نفوذ اقتصادي، سياسي فرهنگي و ... آنان شده است.

محمود معلمی خطاب  به کشور عربستان سعودی گفت: چرا در این كشور كه نسبت به حاملان قرآن در آن توجه زيادي مي‌شود، مانند ساير كشورهاي اسلامي در اعتراض به اين اهانت بزرگ اقدام درخوري انجام نشد؟.

خاطرنشان می‌شود اين مراسم به همت دفتر امورايثارگران حوزه علميه خراسان و با همكاري مركز بسيج روحانيون و طلاب و ستاد يادواره شهداي روحاني خراسان رضوي در مدرسه علميه عالي نواب مشهد برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha