دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳ |۱۵ محرم ۱۴۴۶ | Jul 22, 2024

نماینده کمیته بین‌المللی صلیب سرخ با حضرت آیت‌الله موسوی اردبیلی دیدار و شرایط کشورهای جنگ‌زده مسلمان را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش مرکز خبر حوزه، حضرت آیت‌الله موسوی اردبیلی در دیدار با رونالد آفترینگر مشاور رییس عملیات کمیته‌ی بین المللی صلیب سرخ در کشورهای اسلامی ضمن ابراز رضایت از فعالیت‌های این کمیته اظهار داشت: فعالیت‌های مردمی و بشر دوستانه شما سبب جلب رضایت مردم شده و به شما اعتماد دارند.

معظم‌له در ادامه سخنان خود در خصوص کارهای مفید انجام شده کمیته‌ی بین‌المللی صلیب سرخ در غزه جویا شد که، آفترینگر حضور در غزه، امدادرسانی به مجروحان و اعزام کشتی‌های حاوی کمک‌های بشر دوستانه را از جمله این اقدامات عنوان کرد.

ایشان همچنین در خصوص آخرین اخبار محاصره شهر غزه جویا شدند، که آفترینگر در این خصوص توضیحاتی داد و گفت: هرچند در تلاشیم تا وضعیت را بهبود بخشیم اما بطور کلی وظیفه سازمان‌های بشر دوستانه کمک به مردم بود و حل این مشکلات به دولتمردان بر می‌گردد.

حضرت آیت‌الله موسوی اردبیلی در ادامه این سؤال را طرح کردند که اگر مشکل غزه از طرق سیاسی حل نشود، آیا نباید سازمان‌های بشردوستانه اقدامی انجام دهند؟ که آفترینگر نیز در پاسخ به این سؤال جواب داد: ماهم اکنون در تلاشیم تا از طریق هشدار به کشورهای عضو سازمان ژنو و فشار به اسرائیل، امور را بهبود بخشیم.

ایشان در پایان روند امدادرسانی این کمیته‌ به سیل زدگان پاکستان را جویا شدند که، نماینده کمیته‌ی بین‌المللی صلیب سرخ، امدادرسانی را مطلوب عنوان کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha