چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024

همایش علمی مهدویت در آموزه های رضوی، 22 مهر ماه،‌ مصادف با نیمه دهه کرامت در قم برگزار می شود.

به گزارش مرکز خبر حوزه، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، ‌امروز در دیدار مسئولین برگزاری این همایش با آیت‌الله العظمی صافی گلپایگانی با اشاره به فرا رسیدن دهه کرامت اظهار داشت: امسال نیز همچون سنوات گذشته این دهه با شکوه هر چه بیشتر برگزار خواهد شد و در همین راستا و برای پربار تر برگزار شدن این مراسم ، تقسیم کاری بین استان های مختلف کشور صورت گرفته است که در همین راستا همایش علمی مهدویت در آموزه های رضوی در قم برگزار خواهد شد.

وی، امام شناسی از منظر امام رضا، رابطه امام و مردم از نگاه امام رضا (ع)، امام مهدی (عج) در بیان اما رضا (ع) و موضع گیری های امام رضا در برابر انحرافات زمان خود در عرصه مباحث مهدوی را از جمله محورهای این همایش ذکر کرد.

محمد حسین استاد آقا ادامه داد: برای هر چه پربارتر برگزار شدن این همایش،‌امور علمی و مقاله ای این همایش با همکاری مرکز تخصصی مهدویت حوزه پیگیری می شود.

وی، فراخوان مقاله به این همایش را مد نظر قرار داد و ابراز داشت: تاکنون بیش از 80 مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال گردیده است.

استاد آقا خاطرنشان کرد: این همایش 22 مهرماه سال جاری، مصادف با دهه کرامت در سالن نجمه خاتون حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه‌(س) برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha