پنجشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۳ |۱۸ محرم ۱۴۴۶ | Jul 25, 2024
کد خبر: 245896
۳۰ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۲:۲۶

رییس سازمان حج و زیارت استان قم، از ترجمه و انتشار پاسخ به شبهات زائران حج و عتبات عالیات به زبان‌های گوناگون در سطح بین الملل خبر داد.

به گزارش مرکز خبر حوزه، اکبر رضایی، امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه تخصصی کتاب حوزه در گفتگو با خبرنگاران گفت: بخش نشر کتاب در حج و زیارت در حوزه نمایندگی ولی فقیه و مرکز تحقیقات حج انجام و در نشر مشعر چاپ می شود.

وی با اشاره به موضوعات انتشارات حج افزود: زمینه آشنایی با جغرافیای عربستان، اسرار حج، پاسخ به شبهات و احکام و مناسک حج در قالب انتشار کتاب برای زائران فراهم می شود.

رییس سازمان حج و زیارت استان قم در ادامه از پاسخگویی به شبهات زائران خبر داد و ابراز داشت: شبهاتی که برای حجاج و زائران به وجود می آید، پاسخ داده شده و به زبانهای گوناگون در سطح بین المللی منتشر و توزیع می شود.

وی تاکید کرد: اقدامات پیشگیرانه نسبت به شبهه افکنی وهابیون در سفر به سرزمین وحی و عتبات عالیات در ایران انجام و اطلاعات و آگاهی افراد افزایش پیدا کرده و زائران در قبال این خطرات واکسینه و توجیه می شوند همچنین پاسخگویی به شبهات زائران به صورت مستدل و مطابق با احکام شرع اسلام و اعتقادات مکتب تشیع انجام می شود.  

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha