یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳ |۲۱ محرم ۱۴۴۶ | Jul 28, 2024

حجت الاسلام والمسلمین رهبر گفت: مراجع و علما در زمینه بروز مسائل ضد فرهنگی در کشور و فساد های اخلاقی و اجتماعی احساس خطر می کنند.

به گزارش مرکز خبر حوزه، رییس فراکسیون روحانیون مجلس، در حاشیه دیدار با آیت الله العظمی صافی گلپایگانی که عصر امروز در دفتر ایشان برگزار شد در گفت و گو با خبرنگاران اظهارداشت: معظم‌له، در این دیدار اشاره کردند، نباید  بگذاریم اسلامیت نظام کم رنگ شود، نظام ما نظام جمهوری اسلامی و نظامی محمدی و قرآنی است و باید در مطرح کردن برخی طرح ها دقت لازم صورت گیرد.

وی با اشاره به بیانات این مرجع تقلید، افزود: ایشان تاکید کردند باید اختلافات در جامعه کنار گذاشته شود و جلوی همچنین مسئله فساد و سرقت ها گرفته شود و مسئولین با همکاری و همیاری یکدیگر، مسئله فساد را در جامعه ریشه کن کنند.

حجت الاسلام والمسلمین رهبر ادامه داد: روند رو به گسترش بد حجابی و بی حجابی در جامعه اسلامی خطر ساز است و نباید این گونه باشد و مسئولیت ها در این زمینه بسیار سنگین است.

وی تصریح کرد: نیروی انتظامی در برقراری حفظ امنیت و آرامش در جامعه باید تلاش خود را بیشتر کند و نظارت ها بیشتر شود.

رییس فراکسیون روحانیون مجلس بیان داشت: وزارت ارشاد باید بر مسائل فرهنگی نظارت و پخش فیلم ها و موسیقی ها نظارت بیشتری داشته باشند، همچنین مراقب باشیم تعرضی به آرمان ها و ارزش های نظام نشود؛ زیرا مراجع و علما در زمینه مسائل ضد فرهنگی احساس خطر می کنند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha