چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ |۱۷ محرم ۱۴۴۶ | Jul 24, 2024

حضرت آیت الله ملکوتی در پیامی، سوزاندن قرن کریم و تخریب مساجد و حسینه‌ها توسط آل خلیفه و سعود در بحرین را محکوم کرد

به‌گزارش مرکز خبر حوزه، متن پیام معظم‌له به شرح ذیل است:

آن چه در ماه‌های اخیر با توطئه استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و متحدان غربی‌اش به دست سرسپردگان منطقه‌ای آنان بر سر مسلمانان می‌آید مایه شرم و ننگ تاریخ بشریت است.

مردمی بعد از سالیان دراز بردگی و فقر و فلاکت و بدبختی جانشان به لب رسیده و فریاد خود را می‌خواهند به گوش عالمیان برسانند. می‌خواهند زندگی شرافتمندانه داشته باشند که ناگهان آماج حملات ددمنشانه حاکمان دست نشانده و مزدور قرار گرفته و بی‌رحمانه بدست از خدا بی‌خبران خون آشام اعم از پیرو جوان بزرگ و کوچک، زن و مرد، سنی و شیعه به خاک و خون غلطیده و به فجیع‌ترین صورت کشته می‌شوند.

حاکمان ستمگر آل‌خلیفه و آل‌سعود و آل‌نهیان بسان اربابان ددمنش خود بدون کوچکترین رحمی نفس‌ها را در سینه‌ها حبس و فریادها را در حلقوم‌ها قطع و به مقدسات و باورهای مردم کمترین ارج و احترامی نمی‌نهند، صدها قرآن مجید را به آتش کینه خود سوزانده و ده‌ها مسجد و حسینیه را خراب کرده و گام‌های لرزان خود را دقیقا در جای پای دشمنان دیرینه اسلام و مسلمانان قرار دادند. اگردر آمریکا با طرح و برنامه‌ریزی صهیونیسم بین‌المللی و بظاهر کشیشی، قرآن این کتاب مقدس و مورد احترام بیش از یک میلیارد مسلمان را به آتش می‌کشند و اگر صهیونیسم در فلسطین اشغالی و قدس عزیز به بهانه‌های واهی معبد و مسجد و قبله نخستین مسلمانان را تخریب می‌کنند و به آتش می‌کشند، دقیقا همان کارهای اهریمنانه را آل‌سعود و آل‌خلیفه و آل‌نهیان بدست اربابان ابلیسی خود در بحرین عزیز و با قساوت تمام عملی می‌کنند. بر تمام مسلمانان عزیز آزاده و قهرمان جهان لازم و واجب است با قدرت تمام در عرصه‌های گوناگون به گونه‌های شایسته این ددمنشی‌ها را محکوم و در برابر آن محکم و استوار ایستاده و فضاحت و شناعت این ظلم‌ها را بیان و نهادهای بظاهر حقوق بشر را افشا کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha