سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ |۱۶ محرم ۱۴۴۶ | Jul 23, 2024
کد خبر: 252146
۶ تیر ۱۳۹۰ - ۱۶:۰۶

دبیر کمیته حج جامعةالمصطفی العالمیه از اعزام یکصد طلبه ممتاز غیرایرانی به سفر معنوی عمره خبر داد.

به گزارش مرکز خبر حوزه، محمدی در مراسم افتتاحیه دوره تربیت مبلغ ویژه حج در مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) اظهار داشت: نام‌نویسی از طلاب برای حضور در این دوره به صورت فراخوان از چندی قبل آغاز شد و 300 طلبه برای حضور در این دوره اعلام آمادگی کردند.

وی افزود: از میان این تعداد شرکت کننده، یکصد نفر به عنوان نخبگان جامعة المصطفی به سفر معنوی عمره مشرف خواهند شد.

محمدی خاطرنشان کرد: در سالهای گذشته سهمیه تشرف طلاب نخبه جامعة المصطفی العالمیه 80 نفر بوده که امسال این تعداد به یکصد نفر افزایش یافت.

وی ادامه داد:‌ دوره آموزشی تبلیغ و به مدت دو هفته ادامه خواهد یافت و در پایان نیز با برگزاری آزمونی نفرات برتر معرفی می شوند.

دبیر کمیته حج جامعة المصطفی  گفت: کلاس های این دوره در 14 روز در دو نوبت صبح و عصر با حضور طلاب در این مجتمع برگزار می شود.

بر اساس گزارش المصطفی، وی با بیان این‌که این دوره توسط موسسه آموزش‌های کوتاه مدت و فرصت‌های مطالعاتی جامعة المصطفی العالمیه برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: در این دوره مباحثی مانند اسرار حج، تقریب و روش شناسی تقریب، پاسخ به شبهات، وهابیت شناسی، قرآن و تبلیغ به شرکت کنندگان آموزش داده می شود.

محمدی اظهار داشت: جریان شناسی اهل سنت، روانشناسی تبلیغات، شناخت مدینه و مکه، احکام حج با رویکرد تطبیقی و روش شناسی پاسخگویی به شبهات از دیگر موضوعاتی است که در این دوره به شرکت کنندگان آموزش داده خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha