چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024

امام جمعه بندر عباس گفت: نظام در خصوص وحدت تلاش بسیاری می کند و ضربه زدن به وحدت و یکپارچگی خط قرمز نظام است.

به گزارش سرویس استان های مرکز خبر حوزه، نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان در نشست صمیمی با ائمه جمعه اهل سنت این استان اظهار داشت: وحدت همیشه از دغدغه های مقام معظم رهبری بوده و در بیانات خود در سفر اخیر همواره بر آن تاکید داشتند و قسمت عمده صحبت های ایشان حول محور وحدت بوده است.

آیت الله نعیم آبادی در بخش دیگری از بیانات خود با گوشزد کردن شرایط انتقاد از مسئولین یادآور شد: انتقادات ائمه جمعه از مسئولین باعث تنش و سوء استفاده دشمنان نشود.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود بصیرت را دانش همراه با بینش عنوان کرد و گفت: شرط لازم بصیرت دو چیز است، شناخت دوست و دشمن که باید با شناسایی دوست و دشمن داخلی و خارجی حرکت ها را درست انجام بدهیم.

آیت الله نعیم آبادی با گوشزد کردن خطر استعمار کهن و استعمار نو اظهار داشت: در زمان استعمار کهن خود استعمارگر در صحنه حضور پیدا می کرد، مردم را حساس می کرد و مردم علیه آنان شورش می کردند و او را بیرون می کردند  اما حالا استعمار نو از خود مردم مجموعه ای را انتخاب و حمایت می کنند و اهداف خودشان را در آن کشور اجرا می کنند.

وی در ادامه سخنان خود به ائمه جمعه حاضر در جلسه گفت: شما عالمان دینی در حد عالی از بصیرت هستید و باید با انتقال آن به جامعه مردم را با دوست و دشمن آشنا کنید.

امام جمعه بندر عباس همچنین افزود: قسمت زیادی از سختی های ما به خاطر حمایت از مردم مظلوم فلسطین است اما ما به خاطر دینمان دست از حمایت برنمی داریم و تا آخر ایستاده ایم.

آیت الله نعیم آبادی همچنین در خصوص خطر وهابیت هم نکاتی را خاطر نشان کردند و مقابله با آن را وظیفه همه عالمان دینی دانست.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان در پایان با اشاره به تلاش گروه های رصد هلال ماه رمضان، اظهار داشت: مقام معظم رهبری با بررسی دقیق و بر اساس اطلاعات رصدکنندگان و کارشناسان خبره نظر می دهند، در هیچ کجا به اندازه ایران اسلامی برای استهلال سرمایه گذاری نمی شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha